coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ایکس، دادگاه استرالیا را باخت و محکوم به پرداخت جریمه شد

شبکه اجتماعی ایکس متعلق به ایلان ماسک با مشکلات عدیده‌ای دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. این‌بار دادگاه استرالیا ، ایکس را  به علت رعایت نکردن قوانین مرتبط با محتوای رسانه‌های اجتماعی جریمه کرده است.

به گزارش bloomberg، مبلغ جریمه 610.500 دلار استرالیا معادل 418.100 دلار آمریکا تعیین شده است. در واقع دولت استرالیا تصمیم گرفته تا با اعمال قوانین سخت‌گیرانه‌تری از انتشار محتوای مضر در کشورش پیشگیری کند.

راهنمای خرید تکراتو

نتیجه دادگاه استرالیا به نفع ایلان ماسک نبود

طبق این گزارش، به نظر وکلای ایکس تلاش کرده‌اند تا به بهانه‌های مختلفی همچون تغییر مالکیت شرکت از پرداخت جریمه طفره بروند اما دادگاه استرالیا با رد این ادعا، در نهایت حکم به پرداخت جریمه کرد.

صدور این حکم در حالی صورت گرفته که ایلان ماسک، نسبت به قوانین جدید پیشنهادی از سوی دولت استرالیا که می‌تواند منجربه جریمه‌های سنگین شود انتقاد کرد.

طبق این قوانین، در صورتیکه که پلتفرم‌های دیجیتال خطرات ناشی از انتشار اطلاعات نادرست را مدیریت نکنند، باید 5 درصد از درآمد سالانه‌شان را به عنوان جریمه پرداخت کنند.

این حکم جدید که از سوی دادگاه استرالیا برای شبکه‌ ایکس در نظر گرفته شده را می‌توان گامی مهم در راستای مقابله با غول‌های اینترنتی تلقی کرد. کمیسیون ایمنی الکترونیکی استرالیا گفته که این حکم منجر به نتیجه‌ای مثبت خواهد شد و فضای آنلاین را به ویژه برای کودکان ایمن‌تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر