coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

وان پلاس 13 به یکی از بهترین ویژگی‌های گوشی‌های آیفون مجهز می‌شود

وان پلاس 13 به تکنولوژی شارژ وایرلس مغناطیسی مجهز می‌شود که چیزی شبیه به تکنولوژی MagSafe در گوشی‌های آیفون است.

گفته می‌شود که وان پلاس تا اواخر همین ماه (مهر تا اوایل آبان) از پرچمدار جدیدش رونمایی می‌کند و تا آن زمان، انتظار داریم که جزئیات بیشتری از مشخصات وان پلاس 13 فاش شود. این‌بار، اطلاعاتی درباره ویژگی شارژ بی‌سیم مغناطیسی منتشر شده که اخیرا در دنیای گوشی‌های اندروید، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

پشتیبانی از شارژ وایرلس مغناطیسی به‌روشی غیرمعمول تایید شده. لیو (Liu)، رئیس و مدیر اجرایی وان پلاس در پاسخ به سوال یکی از طرافداران در پلتفرم اجتماعی ویبو، این راز را برملا کرد.

تکنولوژی شارژ وایرلس مغناطیسی در وان پلاس 13

به گزارش gizmochina، این طرفدار دو آتشه وان پلاس درباره کیس‌های بامبو پرسشی را مطرح کرده بود. لیو در جواب، مشخص کرد که وان پلاس 13 به کیس‌های چوبی مجهز نمی‌شود. اما به کیس‌های دانه چوب اشاره کرد که به گفته‌ی او، حس خوبی دارند. اما جالب‌تر اینجاست که لیو به «عملکرد مکش مغناطیسی» کیس‌های دانه چوب اشاره کرد. این موضوع نشان می‌دهد که وان پلاس 13 از تکنولوژی شارژ وایرلس مغناطیسی پشتیبانی خواهد کرد.

تکنولوژی شارژ وایرلس وان پلاس 13

اوپو که مثل ویوو، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه کمپانی BBK است، برند دیگری از این مجموعه است که گوشی‌های سری اوپو ایکس 8 را به شارژ وایرلس مغناطیسی مجهز خواهد کرد. اوپو همچنین در حال آماده‌سازی مجموعه‌ای از لوازم جانبی مغناطیسی است؛ از جمله پاوربانک.

فناوری شارژ بیسیم مغناطیسی به غیر از شارژ گوشی، مسیر را برای لوازم جانبی دیگر، مثل کیس کیف پول هم باز می‌کند. همچنین، روشی برای ارائه‌ی تجربه کاربری یکپارچه‌تر است؛ مثل چیزی که در اکوسیستم اپل با تکنولوژی MagSafe وجود دارد.

مشخصات وان پلاس 13

تاکنون اطلاعات مختلفی درباره مشخصات وان پلاس 13 منتشر شده است. این گوشی هوشمند به نمایشگر 2K LTPO، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و باتری 6000 میلی‌آمپرساعت مجهز می‌شود. گفته می‌شود که این باتری با توان 100 وات سیمی و 50 وات وایرلس مغناطیسی شارژ می‌شود.

نظر شما درباره مشخصات و ویژگی شارژ وایرلس مغناطیسی وان پلاس 13 چیست؟ آیا این فناوری می‌تواند به فروش بهتر وان پلاس 13 منجر شود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر