coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

معاون مدیر بازاریابی شیائومی، تصاویر منتسب به شیائومی 15 را تکذیب کرد

وانگ‌تنگ، معاون مدیر بازاریابی شیائومی، تصاویر منتسب به شیائومی 15 را که در آن دوربینی از برند لایکا را به نمایش گذاشت را تکذیب کرد.

به‌گزارش xiaomitime، دیروز 6 اکتبر، در رندهای منتشر شده نام برند Leica بر ماژول دوربین به وضوح دیده می‌شد. اما وانگ تنگ (Wang Teng) به سرعت نسبت به تصاویری که دست به دست در فضای مجازی می‌چرخید واکنش نشان داد و اعلام کرد که این تصاویر هیچ شباهتی به طراحی واقعی گوشی شیائومی 15 ندارد و آنها را جعلی خواند.

راهنمای خرید تکراتو

تصاویر منتسب به شیائومی 15 جعلی است

با اینکه تصاویر منتسب به شیائومی 15 جعلی بود، اما همچنان اطلاعات رسمی درباره‌ی این گوشی منتشر می‌شوند. مثلا گزارش شده که شیائومی 15 با مدل 24129PN74C و نسخه‌ی تیتانیومی شیائومی 15 پرو با شماره مدل 2410DPN6CC تائیدیه C3 چین را دریافت کرده‌اند. طبق این تائیدیه هر دو دستگاه مذکور از شارژ سریع 90 وات پشتیبانی می‌کنند.

تصاویر منتسب به شیائومی 15 جعلی است

نکته‌ی قابل توجه این است که این شرکت تصمیم گرفته برای شیائومی 15 و 15 پرو از همان شارژر سریعی (MDY-14-EC) استفاده کند که پیش‌تر در شیائومی 13 اولترا به کار رفته بود. در واقع می‌توان گفت که شیائومی همچنان از تکنولوژی مشابه در گوشی‌های جدیدش بهره خواهد برد.

تصاویر منتسب به شیائومی 15 جعلی است

محصولات جدید شیائومی که به زودی معرفی می‌شوند

این شرکت قصد دارد علاوه بر سری شیائومی 15، تا قبل از به پایان رسیدن ماه جاری، مجموعه‌ی دیگری را معرفی کند. از جمله‌ای این محصولات می‌توان به تبلت‌های سری شیائومی 7، ساعت‌های هوشمند با قابلیت Esim با عمر باتری طولانی، هدفون‌های جدید و محصولات دیگر مربوط به اکوسیستم خانه‌ی هوشمند Mi Home اشاره کرد.

طراحی‌های متناقض سری شیائومی 15: بالاخره رندرها واقعی‌اند یا نه؟

برگردیم به موضوع اصلی که از ابتدا آغاز کرده بودیم. علیرغم اینکه وانگ‌تنگ، تصاویر منتسب به شیائومی 15 را تکذیب کرد، اما این طراحی شباهت زیادی به یکی دیگر از رندرها دارد که دو روز قبل منتشر شده و بحث‌های زیادی ایجاد کرد. اما هنوز مشخص نیست که آن تصویر تا چه حد معتبر هستند چراکه تاکنون هیچ‌کس رسما آن را تکذیب نکرده است!

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر