coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رقابت تکنولوژی فست شارژ در میان پرچمداران چینی؛ جزئیات تازه‌ای از باتری شیائومی 15 فاش شد

یکی از بلاگرهای معروف، جزئیاتی از مشخصات باتری شیائومی 15 ،‌ ویوو ایکس 200 و اوپو فایند ایکس 8 و توان شارژ این گوشی‌ها را فاش کرد.

به گزارش xiaomitime، گوشی‌های پرچمدار شیائومی، اوپو و ویوو به باتری‌های بزرگ مجهز می‌شوند. شرکت‌های تولیدکننده این گوشی‌ها موفق شده‌اند تا این باتری‌های حجیم را داخل بدنه‌ای شیک، ظریف و کوچک قرار دهند. این قابلیت به‌لطف تکنولوژی باتری‌های سیلیکونی امکان‌پذیر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات باتری شیائومی 15 ، ویوو ایکس 200 و اوپو فایند ایکس 8

Experiencemore با انتشار پستی جدید مدعی شد که گوشی ویوو ایکس 200 با نمایشگر 6.6 اینچ، به باتری 5800 میلی‌آمپرساعت مجهز می‌شود و از توان شارژ 90 وات پشتیبانی می‌کند. او همچنین به نمایشگر 6.5 اینچ گوشی اوپو فایند ایکس 8 اشاره کرد و گفت این دستگاه با باتری 5700 میلی‌آمپر ساعت، با توان 80 وات سیمی و 50 وات وایرلس شارژ می‌شود.

جزئیات تازه‌ای از باتری شیائومی 15 فاش شد

اما درباره باتری شیائومی 15 باید گفت که بنابر ادعای Experiencemore، این پرچمدار با نمایشگر 6.3 اینچ، از باتری 5400 میلی‌آمپر ساعت برخوردار می‌شود. این باتری از شارژ 90 وات سیمی و 50 وات وایرلس پشتیبانی می‌کند.

جزئیات فنی دقیقی که هرکدام از این شرکت‌ها از آن استفاده کرده‌اند، با یکدیگر تفاوت دارد؛ اما چیزی که وجه اشتراک آنهاست، باتری بزرگی است که داخل بدنه‌ای جمع‌وجور و ظریف قرار می‌گیرد.

انقلاب شارژ سریع

نکته جالب دیگری که جلب توجه می‌کند، سرعت بالای قابلیت فست شارژ است. توان شارژ 80 وات در گوشی اوپو، 100 وات در وان پلاس، 90 وات در ویوو و آیکو و 90 وات در شیائومی، استانداردهای فست شارژ را به سطح جدیدی ارتقا داده‌اند و نشان می‌دهند که این تکنولوژی، آرام‌آرام و بی‌سروصدا پیشرفت می‌کند. این موضوع قطعا برندهایی مثل سامسونگ را با مشکل مواجه می‌کند.

نظر شما درباره مشخصات باتری شیائومی 15 و پرچمداران چینی دیگر چیست؟ آیا خرید این گوشی‌ها را به گوشی‌های سامسونگ ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر