coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نوتیفیکیشن جدید گوگل : اندروید شما ویژگی جدیدی دارد

اخیرا گوگل در اقدامی جالب، برای کاربران اندروید اعلان جدیدی ارسال کرده که در آن ویژگی‌های تازه‌ی سیستم‌عامل اندروید را معرفی می‌کند. نوتیفیکیشن جدید گوگل فقط مختص به پیکسل نیست و کاربران دیگر گوشی ها نیز می‌توانند از امکانات جدید مطلع شوند.

به‌گزارش 9to5google، نوتیفیکیشن جدید گوگل، با عنوان « دستگاه شما یک ویژگی جدید دارد» به گوشی‌های مختلفی مانند سامسونگ ارسال شده است.

راهنمای خرید تکراتو

مزیت استفاده از نوتیفیکیشن جدید گوگل

در این اعلان، اطلاعاتی درباره‌ی هشت ویژگی جدید اندروید وجود دارد که قبلا معرفی شده‌اند. برای دریافت توضیحات بیشتر هر کدام از ویژگی‌ها، کافیست برروی آن کلیک کنید تا به آن قسمت از سایت گوگل وارد شوید که در مورد آن ویژگی توضیح داده است.

مثلا قابلیت «Circle to Search» یا «اپلیکیشن Google Photos» و یا هرکدام از ویژگی‌هایی که با نوتیفیکیشن جدید گوگل به شما اطلاع داده شده. شما با کلیک بر روی هر کدام از آنها به سایت توضیحات این ویژگی انتقال داده می‌شوید.

به علاوه، برنامه گوگل ولت (Google Wallet) اکنون تعامل بهتری با کدهای QR دارد و گوگل مسیج نیز افکت‌های جدیدی را به پیام‌ها اضافه کرده است. در پایان صفحه نیز خلاصه‌ای از به‌روزرسانی‌ها نمایش داده می‌شود. نکته‌ای که وجود دارد این است که کاربران هنوز نمی‌دانند بعد از خارج شدن از این بخش چطور می‌توانند دوباره به آن دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر