coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مدیرعامل انویدیا اعلام کرد سخنران اصلی رویداد CES 2025 خواهد بود

شرکت انویدیا خود را برای حضور در رویداد CES 2025 آماده می‌کند. گزارش شده که جنسن هوانگ، مدیرعامل و بنیان‌گذار انویدیا سخنران اصلی این رویداد خواهد بود.

به‌گزارش wccftech، انتظار می‌رود، جنسن هوانگ، در جریان این رویداد نسل بعدی پردازنده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کند.

راهنمای خرید تکراتو

بازگشت جنسن هوانگ به رویداد CES 2025 با نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی

از آخرین حضور جنسن هوانگ 5 سال می‌گذرد. او آخرین بار در رویداد سال 2019 برای معرفی کارت گرافیک GeForce RTX 2060 حضور داشت. از آن زمان به بعد سخنران اصلی این رویداد جف فیشر، معاون ارشد این شرکت بود.

انویدیا در همایش CES 2023 مدل RTX 4070 Ti و سال بعد سری RTX 40 SUPER را معرفی کرد. احتمال اینکه در نمایشگاه سال 2025، جنسن هوانگ از سری جدید RTX 50 با تراشه‌های بلک‌ول را معرفی کند زیاد است.

با استناد به بیانیه‌ای که انجمن فناوری مصرف‌کننده که مدیریت نمایشگاه CES 2025 را بر عهده دارد، این همایش از 7 تا 10 ژانویه 2025 در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد. گفته می‌شود که هوانگ روز قبل از برگزارش همایش یعنی 6 ژانویه ساعت 18:30 به وقت محلی برابر با 5 صبح سه شنبه ایران سخرانی خواهد کرد.

مجلات فورچن و اکونومیست از هوانگ به عنوان برترین مدیرعامل یاد کرده و مجله تایم وی را در بین 100 فرد تاثیرگذارترین افراد جهان قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر