coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپل احتمالا این رنگبندی را برای آیفون 17 پرو در نظر گرفته است

یکی از افشاگرها به‌تازگی عکس‌هایی منتشر کرده که را نمایش می‌دهند. این رنگبندی هنوز قطعی نشده؛ اما به نظر می‌رسد که اپل به این گزینه‌های رنگی فکر می‌کند.

اپل معمولا گوشی‌هایش را در رنگ‌بندی جذابی معرفی می‌کند و از بازی کردن با رنگ‌ها برای رسیدن به یک ترکیب ایدئال، هراسی ندارد. این غول آمریکایی حتی برای مدل‌های پرو که معمولا رنگ‌های شیک‌تری دارند نیز ریسک می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش phonearena، مدل‌های پرو و مکس که گرانترین آیفون‌ها در هر سری هستند، در رنگ‌های خنثی و ملایم عرضه می‌شوند. اپل موفق شده هرکدام از آیفون‌ها را با جزئیات ریز در طراحی و مشخصات، از یکدیگر متمایز کند؛ همین موضوع هم باعث شده تا مدل‌های پرو فروش بیشتری داشته باشند.

آیفون 16 امسال در رنگ‌های رنگین‌کمانی جذاب به بازار آمد و باعث شد افرادی که از قاب استفاده می‌کنند، کمی حسادت کنند. این رنگبندی برای افراد با سلیقه‌های متفاوت مناسب هستند و هرکسی حتما از میان رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی، سبز و آبی، گزینه رنگی مود علاقه‌اش را پیدا می‌کند. اما برسیم به رنگبندی آیفون 17 پرو.

رنگبندی آیفون 17 پرو (و احتمالا آیفون 17 پرو مکس)

Majin Bu افشاگری است که مدعی شده اپل احتمالا تناژی از رنگ سبزآبی را برای آیفون 17 پرو در نظر گرفته است. سه کد رنگی نیز فاش شده که طبق گزارش‌ها، اپل در حال فکر کردن به آنهاست.

رنگ سوم که سبز تیره تیتانیوم است، به‌نوعی شبیه به رنگ سبز آلپاین است که در آیفون 13 پرو دیده بودیم. به نظر می‌رسد که اپل تمایل بیشتری به رنگ سبزآبی تیتانیوم دارد؛ چون رنگ آبی در آیفون 16 محبوبیت زیادی پیدا کرده و خریداران بیشتری داشته است.

به نظرم اپل احتمالا گزینه رنگی سبزآبی کد 004349 را انتخاب می‌کند که با مدل‌های گرانتر پرو همخوانی بیشتری دارد. اما نظر شما چیست؟ از نظر شما اپل کدام رنگ را جزء گزینه‌های نهایی رنگبندی آیفون 17 پرو قرار می‌دهد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر