coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سری گلکسی اس 25 احتمالا به قابلیت چندوجهی هوش مصنوعی جمنای نانو مجهز می‌شوند

چند سرنخ خبری از چند منبع منتشر شده که با وصل کردن آنها می‌توانیم به پشتیبانی از قابلیت چندوجهی هوش مصنوعی جمنای نانو در سری گلکسی اس 25 برسیم.

قابلیت چند وجهی هوش مصنوعی جمنای نانو در حال حاضر فقط منحصر به گوشی‌های سری گوگل پیکسل 9 است. اما به نظر می‌رسد که سری گلکس اس 25 سامسونگ نیز در صف انتظار هستند تا به‌زودی از این ویژگی برخوردار شوند.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش androidpolice، کمپانی مدیاتک اعلام کرده که تراشه پرچمدار دایمنسیتی 9400 از قابلیت‌های چندوجهی جمنای نانو پشتیبانی خواهد کرد. از طرف دیگر، گزارش شده که سری گلکسی اس 25 به این تراشه پرچمدار مجهز خواهد شد. درواقع، بیانیه Google DeepMind به این موضوع اشاره کرده است.

پشتیبانی از قابلیت چندوجهی هوش مصنوعی جمنای نانو در سری گلکسی اس 25

قابلیت‌های چندوجهی جمنای نانو، مدل هوش مصنوعی جدید گوگل است که با تمرکز بر قابلیت‌های روی دستگاه (on-device) ساخته شده و در حال حاضر، فقط تراشه Google Tensor G4 از آن پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب، فقط‌ گوشی‌های گوگل پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو ایکس ال و پیکسل 9 پرو فولد از آن برخوردارند.

این مدل هوش مصنوعی آپدیت‌شده، در کنار گوگل دیپ‌مایند طراحی شده و به دستگاه شما کمک می‌کند تا متن، تصاویر و صداها را بهتر درک کند. این قابلیت در ویژگی‌هایی مثل Pixel Screenshots ،Talkback ،Pixel Recorder و… وجود دارد.

مدل آن‌دیوایس (که نباید آن را با حالت معمولی جمنای نانو اشتباه گرفت)، احتمالا به‌زودی از انحصار تراشه گوگل تنسور جی 4 و گوشی‌های سری پیکسل 9 خارج می‌شود؛ چون ممکن است سری گلکسی اس 25 اولین گوشی‌هایی باشند که از این مدل برخوردار می‌شوند.

سری گلکسی اس 25 احتمالا به قابلیت چندوجهی هوش مصنوعی جمنای نانو مجهز می‌شوند

کمپانی تایوانی مدیاتک اعلام کرده که تراشه پرچمدار دایمنسیتی 9400 برای قابلیت چندوجهی جمنای نانو بهینه‌سازی شده است. گفته می‌شود که این تراشه نهم اکتبر (18 مهر) معرفی می‌شود و سری ویوو ایکس 200، اولین گوشی‌هایی هستند که از این تراشه برخوردار خواهند شد.

دایمنسیتی 9400 نه‌تنها اولین تراشه‌ای است که از قابلیت چندوجهی جمنای نانو پشتیبانی می‌کند، بلکه به‌گفته‌ی مدیاتک، سایر تراشه‌های مجهز به هوش مصنوعی مولد که در آینده عرضه می‌شوند نیز از این مدل پیشرفته‌ی آن‌دیوایس برخوردار می‌شوند.

نظر شما درباره این قابلیت هوش مصنوعی در سری گلکسی اس 25 چیست؟ سامسونگ قبلا هم گوشی‌هایش را به ویژگی‌های هوش مصنوعی گوگل مجهز کرده بود؛ اما آیا باز هم این کار را تکرار می‌کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر