coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

این پیکاپ رنو است؛ حرفه‌ای‌ترین پیکاپ جهان با ظاهری جذاب

پیکاپ رنو با ظاهری فوق حرفه‌ای وارد بازار می‌شود. این پیکاپ از 3 کشور می‌گذرد و قرار است در آینده راهی بازار دیگر کشورها شود.

پیکاپ‌ها تا چند سال پیبش به وانت شهره بودند و برای جابجایی بار از آنها استفاده می‌شد. اما حالا داشتن یک خودرو پیکاپ حتی از نوع ایرانی، به خودی خود واژه «پولدار» را را در ذهن تداعی می‌کند. این مورد از جایی نشأت می‌گیرد که امروز از خودروهای پیکاپ برای سرگرمی، سفر و تفریحات ماشین‌بازی مانند آفرود استفاده می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

در نمونه‌های ایرانی می‌توانیم از پیکاپ KMC T8 و KMC T9، پیکاپ کلوت، پیکاپ کاپرا 2، فوتون و غیره اشاره کنیم که در بازار کشور فروش خوبی دارند؛ مخصوصاً پیکاپ KMC T8 که عنوان پرفروش‌ترین پیکاپ ایران را یدک می‌کشد.

اما می‌رسیم به پیکاپ رنو که قرار است در آرژانتین ساخته شده و برای سال 2026 به بازارهای آمریکای مرکزی و جنوبی راه یابد. در این مطلب قصد داریم شما را با این پیکاپ فرانسوی آشنا کنیم.

پیکاپ رنو سال 2026 وارد بازار می‌شود

تولید خودروهای پیکاپ در جهان درحال گسترش است و بسیاری از کشورهای صاحب سبک در صنعت خودروسازی به این حوزه راه یافته‌اند. در کنار همه کشورهای پیشرفته سازنده پیکاپ، جای خالی کشور فرانسه حس می‌شد که با ورود رسمی شرکت رنو به این بازار، فرانسه نیز خودی نشان خواهد داد.

شرکت رنو درنظر دارد یک مدل پیکاپ را در کارخانه سانتا ایزابل در کوردوبا آرژانتین تولید و در سال 2026 به بازار کشوهای آمریکای مرکزی و جنوبی وارد کند.

پیکاپ رنو سال 2026 وارد بازار می‌شود

این خودرو براساس مدل مفهومی یا کانسپت رنو نیاگارا توسعه داده شده است و قرار است جانشین رنو اوروچ شود. طبق پیش‌بینی شرکت رنو، هرساله تعداد 65 هزار دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد که 30 درصد آن در بازار داخلی آرژانتین و 70 درصد در بازارهای آمریکای مرکزی و جنوبی عرضه خواهد شد. قطعاً با توجه به علاقه برزیلی‌ها به خودروهای آفرود، احتمالاً مشتری اصلی این پیکاپ کشور برزیل خواهد بود.

پیکاپ رنو سال 2026 وارد بازار می‌شود

پیکاپ رنو طبق پلتفرم RGMP توسعه داده می‌شود که رنو کاردیان نیز براساس همین پلتفرم توسعه یافته است. RGMP از موتورهای برقی و هیبریدی پشتیبانی می‌کند. همچنین پلتفرم یاد شده رنو برای توسعه وسایل نقلیه 4 چرخ متحرک با طول ۴ الی ۵ متر و فاصله محوری ۲.۶ تا ۳ متر مناسب خواهد بود.

پیکاپ رنو سال 2026 وارد بازار می‌شود

پیکاپ رنو به احتمال زیاد ۴.۹ متر طول و ۲.۹۵ متر فاصله بین محوری دارد. این خودرو در بازار آمریکای لاتین رقیب فیات تورو، شورولت مونتانا و فورد ماوریک خواهد بود. البته همانند دیگر پروژه‌های مشترک رنو نیسان، نیسان نیز پیکاپ اختصاصی خود را براساس این پلتفرم خواهد داشت. پیکاپ‌های رنو آلاسکا و نیسان فرانتیر هم‌اکنون در خط تولید رنو واقع در آرژانتین به تولید می‌رسند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طراحی پیکاپ رنو چیست؟ آیا ممکن است این پیکاپ روزی به ایران هم برسد؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر