coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ایلان ماسک : اگر ترامپ رئیس جمهور نشود شاید من به زندان بروم

چند روز پیش حضور ایلان ماسک در رویداد انتخاباتی ترامپ، توجه رسانه‌های بسیاری را به خود جلب کرد. او اکنون در جدیدترین مصاحبه‌اش، نظرات خود را در خصوص انتخابات پیش‌رو ارائه داد.

چند روز پیش حضور ثروتمندترین فرد جهان در رویداد انتخاباتی ترامپ در باتلر ایالت پنسیلوانیا (محل سوءقصد به جان ترامپ) ، سوژه رسانه‌ها شد. او اکنون در مصاحبه با تاکر کالسن، نظرش در خصوص انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا اعلام کرد. ایلان ماسک در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده که اگر دونالد ترامپ موفق به شکست رقیب خود نشود، به زندان می‌رود.

راهنمای خرید تکراتو

ایلان ماسک : ترامپ موفق نشود به فنا می‌روم

ثروتمندترین فرد جهان، دنیای سیاست را «سرگرم‌ کننده» می‌داند. او با خنده گفت: «اگر [ترامپ] شکست بخورد، من به فنا خواهم رفت.» پس از آن با لحن جدی‌تری ادامه داد:

فکر می‌کنید حکم زندان من چقدر خواهد بود؟ آیا فرزندانم را خواهم دید؟ نمی‌دانم.

ماسک خود را تهدیدی برای دموکرات‌ها می‌داند. او در مصاحبه خود به اتفاقاتی که سال 2022 پس از خرید توییتر پشت سر گذاشته اشاره کرد و گفت دموکرات‌ها این پلتفرم را به چشم یک تهدید جدیدی می‌بینند و سعی می‌کردند با هر وسیله ممکنی آن را تعطیل کنند.

ایلان ماسک: اگر ترامپ رئیس جمهور نشود شاید من به زندان بروم

او عقیده دارد دموکرات‌ها از همین موضوع استفاده کرده و با طرح شکایت‌های مختلف سعی می‌کنند او را محاکمه کنند. او در این باره می‌گوید: «منظورم این است که میزان نبرد حقوقی که ما شاهد وقوع آن بوده‌ایم ظالمانه است.»

بر اساس گزارش‌های مختلف، ماسک تاکنون میلیون‌ها دلار از ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه، حمایت کرده‌ است. وقتی از او پرسیدند که چرا از ترامپ حمایت می‌کند؟ او توضیح داد:

نظر من این است که اگر ترامپ در این انتخابات پیروز نشود، این آخرین انتخاباتی است که خواهیم داشت. پیش‌بینی من این است که اگر چهار سال دیگر از یک دولت دموکرات برجا بماند، آن‌قدر موارد غیرقانونی‌ را قانونی خواهند کرد که در انتخابات بعدی، توازنی در ایالت‌ها وجود نخواهد داشت و کشور تک‌حزبی می‌شود.

او در ادامه به قانون «اصلاح و کنترل مهاجرت» در سال 1986 اشاره کرد که در آن میلیون‌ها مهاجر غیرقانونی مورد عفو عمومی قرار گرفتند. ماسک عقیده دارد همین واقعه، کالیفرنیا را به شهر دموکرات‌ها تبدیل کرده است.

یکی دیگر از موضوعاتی که ایلان ماسک در مصاحبه 2 ساعته خود به آن اشاره کرد، هوش مصنوعی بود. طبق اعلام وی، هوش مصنوعی مولد می‌تواند مقاله‌ای بهتر از 95 درصد از همه انسان‌ها و تصاویر بهتری از «90 درصد هنرمندان» ایجاد کند.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر