coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

زمان اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان بالاخره اعلام شد

بالاخره زمان اجرای دقیق متناسب سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد. این خبر موثق است و توسط رئیس مجلس به اطلاع رسید.

در صحن علنی مجلس امروز شاهد اتفاقی مهم بودیم. رئیس مجلس ساعتی پیش تاریخ اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اعلام کرد. لازم است بدانید که طبق گفته رئیس مجلس، این طرح قبل از ماه آبان اجرایی خواهد شد. همچنین در بخشی از سخنان قالیباف به موضوع مطالبات گندمکاران نیز اشاره شده که به نظر این مسئله نیز به طور کامل حل خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

ما در تکراتو تاکنون بارها به مسئله همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پرداخته‌ایم. این مورد یکی از مطالبات اصلی بازنشستکان کشوری، لشگری و تأمین اجتماعی است که از سال 1401 به طور مرتب پرداخت نشده است. بگذریم از چندین نوبت به فقط برای بازنشستگان کشوری و لشکری پرداخت شده است. همچنین با توجه به اینکه لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تصویب شده و بارها بر آن تأکید شده، لازم است این مهم به صورت جدی اجرایی شود. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا آخر مهر اجرا می‌شود

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در صحن علنی مجلس امروز چهارشنبه، 18 مهر 1403 بیان کرد: «شب گذشته جلسه‌ای با رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم که در آن جلسه در خصوص پرداخت مطالبات گندم کاران بحث و توافق شد.»

متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا آخر مهر اجرا می‌شود

وی افزود:

«قرار بر این است که امروز هماهنگی‌های لازم در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی انجام شود و پرداخت مطالبات گندم‌کاران عملیاتی شود.»

رئیس مجلس تأکید کرد: «همچنین در جلسه شب گذشته درباره موضوع بازنشستگان بحث و تبادل نظر شد و قرار بر این شد که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از این ماه آغاز و اجرایی شود.»

لحظاتی قبل حمید پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز پس از پایان جلسه هئیت دولت از تصویب آئین‌نامه اجرایی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد. در ادامه ویدئوی صحبت‌های وی را مشاهده خواهید کرد:

بیشتر بخوانید:

دبدگاه شما در خصوص اجرایی شدن مسئله همسا‌ن‌سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر