coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپراتور همراه اول در رویداد جیتکس 2024 با محوریت هوش مصنوعی شرکت خواهد کرد

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران، برای شرکت در رویداد جیتکس 2024 که از تاریخ 23 تا لغایت 27 مهر برگزار می‌شود راهی دبی خواهد شد.

به‌گزارش زومیت، رویداد جیتکس 2024  که برروی آینده هوش مصنوعی تمرکز دارد، فرصت مناسبی‌ را برای نمایش نوآوری‌ها و تحولات فناوری فراهم آورده است. در این رویداد 6500 شرکت از 180 کشور مختلف حضور خواهند داشت. همراه اول به منظور تقویت موقعیت خود در اقتصاد دیجیتال و نمایش خدمات و نوآوری‌هایش در این رویداد حضور خواهد داشت.

راهنمای خرید تکراتو

رویداد جیتکس 2024 بستری مناسب برای نمایش نوآوری‌ها

بزرگترین اپراتور ایران قصد دارد سرویس‌ها و نوآوری‌هایش را در پنج بخش کلیدی «زندگی دیجیتال»، «راهکارهای هوشمند»، «خدمات ارتباطی»، «تجارت الکترونیکی» و «آینده» به نمایش بگذارد. همچنین قصد دارد با معرفی تکنولوژی‌های جدیدی مانند فین‌تک و چت‌بات‌های پیشرفته، اثرات مثبت آنها بر زندگی دیجیتالی افراد را به تصویر بکشد.

بعلوه حضور در جیتکس می‌تواند به جذب سرمایه‌گذاران، برقراری همکاری‌های تجاری جدید و افزایش ارتباطات حرفه‌ای در عرصه‌های مثل هوش مصنوعی کمک زیادی کند.

رویداد جیتکس 2024 بستری حیاتی برای شرکت‌کنندگان محسوب می‌شود تا علاوه بر نمایش فناوری‌های جدیدشان، با دستاورد‌ها و تجربیات دیگر شرکت آشنا شده و از آنها الهام بگیرند. این مراسم هرساله با هدف ارتقا کسب‌وکارها و قرارگرفتن در مسیر اقتصاد دیجیتال هوشمندتر و البته پیشرفته‌تر برگزار می‌شود.

همراه اول هم برای سومین سال متوالی از این فرصت استفاده کرده و سعی می‌کند با حضور در این مراسم موقعیت خود را به عنوان یکی از بازیگران کلیدی و تاثیرگذار در فناوری حوزه منطقه خاورمیانه تثبیت کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر