راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

غیر رسمی: طراحی ظاهری دوربین گلکسی S25 اولترا به گلکسی زد فولد 6 شباهت دارد

اخیرا اطلاعات تازه‌ای از طراحی ظاهری دوربین گلکسی S25 اولترا منتشر شده که نشان می‌دهند طراحی این گوشی بی‌شباهت‌ با گلکسی زد فولد 6 نیست.

به‌گزارش sammobile، علیرغم شباهت‌هایی که دوربین این دو گوشی با یکدیگر دارند، تفاوت‌هایی در اجزای اصلی دوربین دیده می شود. مهم‌ترین تغییر ارتقای دوربین فوق عریض این دستگاه است که حالا یک سنسور 50 مگاپیککسلی ISOCELL JN3 دارد. این حسگر جدید بکار رفته در دوربین گلکسی S25 اولترا با ثبت جزئیات بیشتر، عکس‌های با کیفیت‌تری ارائه می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

تفاوت طراحی ظاهری دوربین گلکسی S25 اولترا

در تصاویری که Ice Universe منتشر کرده، طراحی جدید لنزهای دوربین کاملا مشهود است. در این عکس‌ها دور هر یک از لنز‌ها حلقه‌ای تیره و ضخیم قرار گرفته که شباهت زیادی به حلقه‌های دوربین گلکسی زد فولد 6 دارد و حلقه‌ها پیرامون دوربین‌های متحدالمرکز را احاطه‌ کرده‌اند.

غیر رسمی: طراحی ظاهری دوربین گلکسی S25 اولترا به گلکسی زد فولد 6 شباهت دارد
طراحی ظاهری دوربین گلکسی S25 اولترا

همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، چیدمان دوربین در پرچمدار نوظهور! البته نه به لحاظ ظاهری، شبیه به گلکسی اس 24 اولترا است. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد به ترکیب برنده چیدمانش دست بزند حتی اگر خسته کننده باشد.

گلکسی اس 25 اولترا از چهار دوربین در پشت بهره‌مند خواهد بود. جزیره‌ی دوربین  شامل یک دوربین اصلی 200 گاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق‌عریپ با فوکوس خودکار، یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 30 برابری و یک دوربین سوپر تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری می‌شود.

بعلاوه گفته می‌شود که دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی این گوشی همانی است که در گلکسی اس 24 اولترا به‌کار رفته و همچنان به قوت خود باقیست.

از کوچه‌ی شباهت‌ها بگذریم به بازار تفاوت می‌رسیم. بله! گلکسی S25 ULTRA لبه‌های گرد‌ی نسبت به نسل قبلی دارد. هرچند به گردی هم‌خانواده‌هایش نیست اما بالاخره کمی گرد است که آن را خوش‌دست‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر