راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قفل‌ شدن اکانت‌های اینستاگرام و تردز ناشی از خطای انسانی بود

هفته‌ی گذشته گزارش‌های منتشر شد که به قفل‌ شدن اکانت‌های اینستاگرام و تردز اشاره داشتند. به گفته‌ی کاربران این پلتفرم‌ها حساب‌های کاربری آنها بدون توضیح خاصی مسدود می‌شد.

در ابتدا تصور کاربران تصور می‌کردند که این اتفاق ناشی از مشکلات سیستم‌های نظارتی است که مبتنی بر هوش مصنوعی عمل می‌کنند و اعتراض گسترده‌ی آنها را به همراه داشت. اما اندی پیش گزارش شد که این اشتباهات ناشی از بازبینی ناظران انسانی بوده و هوش مصنوعی در آن دخالتی نداشته است.

راهنمای خرید تکراتو

قفل‌ شدن اکانت‌های اینستاگرام و تردز کار انسان بود نه هوش مصنوعی!

آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفته که ناظران انسانی، به دلیل آنکه از زمینه‌ی برخی گفت‌و‌گو‌ها اطلاعات کافی نداشته‌اند، تصمیمات نادرستی گرفته‌اند. اینستاگرام در تلاش است تا سیستم‌های نظارتی خود را بهبود بخشیده تا از وقوع چنین مشکلاتی جلوگیری کند. بعلاوه این شرکت در شرف تغییراتی‌ست تا ناظران انسانی بتوانند دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر تصمیم بگیرند.

قفل‌شدن اکانت‌های اینستاگرام و تردز ناشی از خطای انسانی بود
پست موسری در پی قفل‌ شدن اکانت‌های اینستاگرام و تردز

علیرغم تلاش‌های اینستاگرام، برخی از کاربران با قفل شدن اکانت‌های اینستاگرام و تردز خود مواجه هستند و حتی با ارائه مدارک هم موفق به بازگرداندن صفحه‌ی خود نشده‌اند. همچنین برخی کاربران ادعا کرده‌اند که پس از وقوع این اتفاق با کاهش شدید تعاملات و نرخ رشد فالوکنندگان و بازدیدها مواجه شده‌اند؛ حتی برخی حساب‌های معروف نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند.

موسری تاکید می‌کند که رسالت و هدف اصلی ایسنتاگرام ارائه خدمات و تجربه‌کاربری بهتر به کاربرانش است و از آنها خواست با ارسال نظرات و بازخوردهای خود در جهت پیشرفت و ارتقا کارایی آن کمک کنند.

در این برخی از پلتفرم‌ها مانند بلواسکای هم از آب گل‌آلود ماهی گرفته و با باز کردن حساب کاربری رسمی در تردز با انتشار پست‌هایی به بیان تفاوت‌ها و مزیت‌های خود می‌پردازد بلکه بتواند بر تعداد کاربران خود بیافزاید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر