راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شد؛ جدول واریزی حقوق براساس حروف الفبا

از امروز 21 مهرماه، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به تدریج واریز خواهد شد. کمافی‌سابق واریزی مهرماه طبق حقوق الفبا خواهد بود. به جدول واریزی توجه کنید.

بازنشستگان تأمین اجتماعی از امروز می‌توانند منتظر واریز حقوقشان باشند. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از 20 یا 21 هرماه براساس حروف الفبا واریز می‌شود. طبق اخبار به دست رسیده، آغاز واریزی از امروز 21 مهر بوده و طبق لیستی که در پایین منتشر کرده‌ایم، آخرین واریزی در تاریخ 30 مهر برای سه دسته از بازنشستگان است.

راهنمای خرید تکراتو

اما نکته اینجاست که آیا حقوق بازنشستگان به درستی و در زمان مقرر به حساب واریز می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال می‌توانیم به طور قطع بگوییم که طبق مشاهدات، واریزی‌ها منطبق با جدول نیست و بارها پیش آمده که بازنشستگان با نام خانوادگی بالای حروف الفبا نیز پس از 30 هرماه حقوق خود را دریافت کرده‌اند. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

به نقل از مهر؛ سید محمدرضا فیاضی بروجنی، مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، گفت: «از امرو 21 مهرماه حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی واریز می‌شود».

واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

بروجنی افزود:

«بر این اساس پرداخت مستمری بخش اول از بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حرف «الف» شروع می‌شود؛ آغاز خواهد شد و مستمری بخش دوم بازنشستگان با حرف «الف» نیز روز ۲۲ مهر ماه پرداخت خواهد شد.»

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی توضیخ داد: «پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان براساس حروف الفبا، طبق جدول ذیل انجام خواهد شد و بازنشستگان همکار سازمان تأمین اجتماعی آخرین گروه از بازنشستگان خواهند بود.»

واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص واریز حقوق مهرماه بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر