راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

احتمالا گلکسی اس 25 اف‌ ای به تراشه پرچمدار مدیاتک مجهز خواهد بود

به نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای برای گلکسی اس 25 اف‌ ای یکی از گوشی‌های هوشمند جدید خود، تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9400 را انتخاب کرده است.

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند غول فناوری کره‌ای در تولید تراشه‌ی اگزینوس 2500، با مشکل مواجه شده است. اکنون gizmochina، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد پرچمداران آینده خود را به تراشه‌های کوالکام تجهیز کند.

راهنمای خرید تکراتو

احتمالا گلکسی اس 25 اف‌ ای با تراشه قدرتمند مدیاتک از راه می‌رسد

همانطور که می‌دانید سامسونگ قصد دارد خانواده گلکسی اس 25 خود را کمی بعد یعنی اوایل سال 2025 معرفی کند. شایعات حاکی از آن است که این خانواده قرار است از پردازنده‌های کوالکام قدرت بگیرند. این در حالیست که برای مدل گلکسی اس 25 اف‌ ای تراشه قدرتمند مدیاتک در نظر گرفته شده است.

احتمالا گلکسی اس 25 اف‌ ای به تراشه پرچمدار مدیاتک مجهز خواهد بود

گلکسی اس 25، اس 25 اولترا و اس 25 پلاس به تراشه‌های کوالکام مجهز می‌شوند؛ اما مدل گلکسی اس 25 اف‌ ای قرار است به تراشه تازه وارد دیمنسیتی 9400 تجهیز شود.

یکی از افشاگران با انتشار پستی در برنامه ایکس، وجود تراشه دیمنسیتی در گلکسی اس 25 اف‌ ای را تایید کرده است. البته اگر غول فناوری کره‌ای برای صرفه‌جویی تصمیم خود را تغییر ندهد. گلکسی S24FE به تازگی عرضه شده، بنابراین برای آشنایی با مشخصات جانشینش هنوز زمان زیادی باقی مانده است.

به نظر می‌رسد تراشه اگزینوس 2500 قرار است به نسل بعدی تاشوهای سامسونگ بپیوندد. البته همه اینها فعلا در حد حدس و گمان است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر