راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی S25 FE احتمالا به عنوان یک مدل “اسلیم” معرفی شود

به نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای به‌طور جدی به توسعه گلکسی S25 FE مشغول است. اکنون مشخصات دیگری از ابعاد این گوشی هوشمند منتشر شده است.

هنوز مدت زیادی از عرضه گلکسی اس 24 اف ای نگذشته، با این حال سامسونگ سریعا دست‌به کار شده و مشغول توسعه جانشین این گوشی هوشمند شده است. آنطور که مشخص است گلکسی اس 25 اف ای قرار است اوایل سال آینده میلادی از راه برسد. اکنون gizmochina، گزارش جدیدی منتشر کرده که ما را با جزییات دیگری از این گوشی هوشمند آشنا می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

گلکسی S25 FE باریک‌تر از نسل قبلی

پیش‌تر شایعات جدیدی منتشر شد که به ما می‌گفت غول فناوری کره‌ای تراشه قدرتمند دیمنسیتی 9400 را برای گلکسی S25 FE خود انتخاب کرده است. اکنون مشخص شده که این دستگاه از نظر طراحی هم، تفاوت‌هایی با نسل قبلی خود دارد.

گلکسی S25 FE احتمالا به عنوان یک مدل "اسلیم" معرفی شود

در این میان گزارش‌های دیگری هم منتشر شده که نشان می‌دهد، سامسونگ بر روی یک مدل باریک‌تر گلکسی زد فولد 6 کار می‌کند. البته غول فناوری کره‌ای عرضه گلکسی اس 25 اولترا به عنوان سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی از سری پرچم‌دار‌های اولترا سامسونگ را هم در برنامه دارد.

گلکسی اس 25 اف ای هم که قرار است با ابعاد باریک‌تر، سال 2025 از راه برسد. آنطور که مشخص است سامسونگ قصد دارد با تولید گوشی‌های هوشمند باریک و سبک توجه کاربران را به خود جلب کند.

جانشین گلکسی اس 24 اف ای، نمایشگر 6٫7 اینچی خواهد داشت. احتمالا ابعاد باریک‌تر باعث می‌شود سامسونگ یک باتری باریک‌تر با مساحت بزرگ‌تر را برای گلکسی S25 FE  انتخاب کند.

البته توجه داشته باشید که تمامی این اطلاعات فعلا در حد حدس و گمان است و این گوشی هوشمند فعلا در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر