راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

کدام گوشی‌ها با تراشه‌ی اسنپدراگون 8 الیت در اکتبر و نوامبر معرفی می‌شوند؟

همانطور که می‌دانید تراشه‌ی اسنپدراگون 8 الیت کوالکام مدتی دیگر از راه می‌رسد؛ اما سوال اصلی اینجاست که کدام گوشی‌ زودتر به این پرذازنده مجهز می‌شود؟

کوالکام قصد دارد به زودی تراشه جدیدی را معرفی کند. بسیاری از برندها منتظرند تا پس از عرضه این تراشه، گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کنند. در واقع استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون 8 الیت به یک رقابت هیجان‌انگیز در میان برندهای مختلف تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند تبدیل شده است.

راهنمای خرید تکراتو

تراشه‌ی اسنپدراگون 8 الیت 21 اکتبر رونمایی می‌شود

اکنون یکی از افشاگران با انتشار پستی در ویبو به کاربران اطلاع داده که بلافاصه پس از معرفی این تراشه، شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند از برندهای مختلفی خواهیم بود.

کدام گوشی‌ها با تراشه‌ی اسنپدراگون 8 الیت که در اکتبر و نوامبر معرفی می‌شوند؟

تراشه‌ی اسنپدراگون 8 الیت در تاریخ 21 اکتبر (30 مهر) رونمایی خواهد شد. احتمالا در تاریخ‌های 28 تا 31 اکتبر (7 تا 10 آبان) گوشی‌های هوشمند مجهز به این تراشه از راه می‌رسند.

برندهای مطرحی مانند شیائومی، وان‌پلاس، iQOO و آنر برای استفاده از این پردازنده با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ اما شایعات جدید ادعا می‌کنند که سری شیائومی 15 برنده این رقابت‌ها خواهد شد.

پس از آن هم احتمالا آیکو 13 و کمی بعد هم وان پلاس 13 با تراشه‌ی اسنپدراگون 8 الیت از راه می‌رسند. سری جدید آنر مجیک 7 نیز در همین حوالی رونمایی خواهد شد.

پرچمدار بعدی ریلمی، یعنی جی تی 7 پرو هم اواخر اکتبر یا اوایل ماه نوامبر، رونمایی خواهد شد. دیجیتال چت استیشن، یکی از افشاگران معروف نیز زمان‌بندی‌های مشخص شده را تایید کرده است. او حتی احتمال اینکه در یک روز شاهد چند رونمایی باشیم، را هم مطرح کرده است.

البته برندهایی مطرح دیگری هم هستند که محصولات جدیدی برای عرضه دارند؛ اما تراشه پرچمدار دیمنسیتی 9400 را برای گوشی‌های خود انتخاب کرده‌اند. به طور مثال ویوو سری X200 در تاریخ 14 اکتبر (23 مهر) و اوپو سری فایند X8 در تاریخ 24 اکتبر (3 آبان) رونمایی خواهند شد.

البته کاربرانی که قصد خرید این گوشی‌های هوشمند را دارند باید تا اواخر سال 2024 و یا حتی اوایل 2025 برای عرضه جهانی این گوشی‌ها منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر