راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

افت 15 میلیارد دلاری ثروت ایلان ماسک پس از معرفی روبوتاکسی تسلا

بلومبرگ گزارش کرده که ثروت ایلان ماسک با 15 میلیارد کاهش به 240 میلیارد دلار رسیده اما همچنان او ثروتمندترین فرد جهان است.

به‌گزارش businessinsider، انتظار می‌رفت ثروت ایلان ماسک و سهامداران تسلا پس از معرفی روبوتاکسی سایبرکب، اپتیموس و روبو ون بیشتر هم شود. اما آمار نشان می‌دهد که ارزش سهام تسلا کاهش 9 درصدی را تجربه کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

ثروت ایلان ماسک پس از رویداد تسلا به 240 میلیارد دلار رسید

علیرغم استقبال خوبی که مردم از محصولات نوآورانه تسلا کردند، اما به نظر می‌رسد سهامداران از عملکرد کلی شرکت نه تنها ناراضی‌اند بلکه نگران هم هستند. سهامداران از ایلان ماسک خواسته‌اند تا در رابطه با سودآوری شرکت بیشتر توضیح دهد، محصولاتی که زودتر به پول نزدیک می‌شود تولید کند و بیشتر بر روی فروش خودروهای برقی متمرکز باشد.

همانطور که اشاره شد، ارزش سهام تسلا با کاهش 9 درصدی مواجه شد و هر سهم این شرکت از 238.77 دلار به 217.80 دلار رسید. این میزان از کاهش ارزش، مستقیما بر ثروت ایلان ماسک و دارایی‌هایش اثر گذاشت؛ چراکه 13 درصد از سهم تسلا برای ماسک است.

تحلیل گران وال‌استریت بعد از برگزاری این رویداد نسبت به زمان عرضه روبوتاکسی‌ها و خودروهای خودران تردید دارند. همچنین برخی کارشناسان نسبت به کمبود جزئیات در طرح‌های ارائه شده انتقاد کردند که این موضوع را می‌توان یکی از عوامل موثر در افت ارزش سهام تسلا دانست.

بااینحال چشم‌انداز روشنی برای آینده مالی ماسک پیش‌بینی می‌شود. چراکه ایلان ماسک یک پرونده هنگفت حقوقی در جریان دارد که در صورت برنده شدن می‌تواند 20 درصد از سهام تسلا را مدیریت کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر