راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

واریزی 9 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان ؛ رقم عجیب حقوق بازنشستگان!

واریزی 9 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان از روز گذشته آغاز شده است. رقم حقوق بازنشستگان چقدر است و حداقل چقدر دریافت می‌کنند؟

واریز حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از 20 مهر آغاز شده و تا 30 مهر 1403 ادامه دارد. اما واریزی 9 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان به قدری کم است که حتی وام 30 ضروری 30 میلیون تومانی و تسهیلات دیگر و حتی بسته‌های معیشتی هم نمی‌توانند فشار وارد شده مالی را پوشش دهند.

راهنمای خرید تکراتو

عامیت جامعه براین اندیشه است که بازنشستگان احتمالاً واریزی بالایی داشته باشند. اما واقعیت خلاف این را ثابت کرده. در پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به وضوح می‌بینیم که حقوق اکثریت این افراد از 9 میلیون تومان تجاوز نمی‌کند. حتی باوجود اینکه این مبلغ برای سال 1403 با 20 درصد افزایش همراه بوده است، اما بازهم مبلغی بسیار کمی است.

به نقل از اقتصادآنلاین؛ واریز حقوق مهرماه بازنشستگان از 20 مهر تا 30 مهر آغاز شده است. اما بازنسشتگان چقدر حقوق می‌گیرند؟

واریزی 9 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان

سید محمدرضا فیاضی بروجنی، مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در خصوص حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بیان کرد:

«پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان از بیستو‌یکم مهر آغاز می‌شود. بر این اساس پرداخت مستمری بخش اول از بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حرف الف شروع می‌شود؛ آغاز خواهد شد و مستمری بخش دوم بازنشستگان با حرف الف نیز روز ۲۲ مهرماه پرداخت خواهد شد.»

واریزی 9 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان

بازنشستگان چقدر حقوق می‌گیرند؟

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ و نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌های اجرایی از این قائده مسنثنی نیست و شامل افزایش ۲۰ درصدی شده‌است.

این افراد به تناسب سنوات خدمتشان حقوق دریافت کرده و مبلغ ۹ میلیون تومان صرفا حداقل دریافتی است. این در حالی است که حداقل حقوق سال ۱۴۰۳ مبلغ ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص مبلغ حقوق و واریز حقوق بازنشستگان چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر