راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپل تایید کرد که مجوز رانندگی خودرانش را لغو کرده است

به نظر می‌رسد پروژه Apple Car کنار گذاشته شده است. گزارش‌های جدید حاکی از آن است اپل مجوز رانندگی خودرانش را لغو کرده است.

حدود 8 ماه پیش مشخص شد که اپل قصد دارد خودروی خودران خود را به نام Apple Car تولید کند. پس از آن این شرکت موفق به دریافت مجوز تست خودروهای خودران (AV) شد. مجوز اپل برای تست خودروهای خود تا 30 آوریل 2025 (10 اردیبهشت 1404) مهلت داشت؛ اما اکنون macreports، گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد اپل به‌طور خودخواسته مجوزش را لغو کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

پروژه Apple Car کنار گذاشته شد؟

آنطور که مشخص است این شرکت در 27 سپتامبر (6 مهر 1403) با اداره‌ی حمل‌ونقل موتوری کالیفرنیا (DMV) تماس گرفته و خواستار لغو مجوز خود شده است. از آنجایی که این مجوز رابطه مستقیمی با پروژه خودروهای خودران اپل دارد، به نظر می‌رسد اپل به طور کلی پروژه‌ی تایتان را کنار گذاشته است.

پروژه Apple Car کنار گذاشته شد؟

اپل چند روز پیش هم یک اطلاعیه عمومی مبنی بر تعدیل نیروهای خود منتشر کرد. به نظر می‌رسد در پی این اقدام بخش عمده‌ای از کارکنان پروژه‌ی Apple Car کنار گذاشته می‌شوند.

همزمانی تماس اپل با رونمایی سایبرکب خودروی کاملاً خودران رقیبش تسلا کمی عجیب به نظر می‌رسد. خبر رونمایی از خودروی خودران تسلا چند روز پیش سروصدای زیادی به‌پا کرد. عرضه این خودرو تا سال 2027 به تعویق افتاده اما هرچه هست چشم‌اندازی اجمالی از آینده رانندگی خودرکار را ارائه داده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر