راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

خودروهای ضدگلوله پلیس ایران ؛ بومی سازی به دست شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون آماد و پشتیبانی فراجا از ساخت و تولید خودروهای ضدگلوله پلیس ایران خبر داد که توسط نیروهای متخصص داخلی در شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه داده شده‌اند.

به نقل از ایرنا؛ سردار رضا فریبا، در نشست خبری اخیر خود اعلام کرد که تجهیز نیروهای انتظامی به خودروهای ضدگلوله با توجه به محدودیت‌های مالی نیازمند حمایت جدی دولت و مجلس است. وی افزود که تامین و تجهیز این خودروها به موادی نیازمند است که تکنولوژی آنها عمدتاً در خارج از کشور وجود دارد و باید وارد شود. علاوه بر این، به دلیل افزایش وزن خودروهای مجهز به تجهیزات ضد گلوله، نیازمند خودروهایی با قدرت موتور بالا و اعتبارات ویژه‌ای هستیم.

راهنمای خرید تکراتو

خودروهای ضدگلوله پلیس ایران پس از تجهیز پلیس راهور به خودروهای برقی هونگچی EQM5، دومین خبر مهم فراجا است که از چند روز پیش می‌شنویم. البته خبر امروز پس از گذشت هفته فراجا بود.

خودروهای ضدگلوله پلیس ایران

سردار رضا فریبا، معاون آماد و پشتیبانی فراجا، اعلام کرد: «تجهیز نیروهای انتظامی به خودروهای ضدگلوله با توجه به محدودیت‌های مالی نیازمند حمایت دولت و مجلس است. برای این منظور، واردات مواد و ورق‌های خاصی نیاز است که تکنولوژی آنها در خارج از کشور وجود دارد.»

وی افزود:

«افزایش وزن خودروهای ضدگلوله نیازمند خودروهایی با قدرت موتور بالا است که هزینه‌های بیشتری دارد. تولید و تجهیز خودروهای ضدگلوله هرکدام ممکن است تا چندین میلیارد تومان هزینه داشته باشد.»

سردار فریبا بیان کرد: «ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به تولید تجهیزات ضدگلوله نیز نیازمند حمایت مالی است. همچنین، مرحله نخست تجهیز خودروهای ضدگلوله به پلیس مرزبانی مربوط می‌شود که نیازمند اعتبارات بیشتری است.»

خودروهای ضدگلوله پلیس ایران

مهم‌ترین چالش در تجهیز نیروهای انتظامی به خودروهای ضدگلوله چیست؟

معاون آماد و پشتیبانی فراجا در این خصوص گفت:

«مهم‌ترین چالش تامین اعتبارات مالی و واردات مواد و ورق‌های خاص برای تولید خودروهای ضدگلوله است که نیازمند حمایت دولت و مجلس می‌باشد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تجهیز پلیس به خودروهای ضدگلوله چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر