راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پروژه نوآورانه هوش مصنوعی و آلومینیوم بازیافتی در میدلندز ؛ تحول در صنعت خودروسازی و هوافضا

یک پروژه نوآورانه هوش مصنوعی و آلومینیوم بازیافتی در میدلندز بریتانیا با هدف توسعه قطعات خودرو و هوافضا و بهبود عملکرد خودروها در حال اجرا است.

پروژه نوآورانه هوش مصنوعی و آلومینیوم بازیافتی در میدلندز بریتانیا، با حمایت مالی نزدیک به 7 میلیون دلاری Innovate UK، به دنبال توسعه قطعات خودرو و هوافضا از آلومینیوم بازیافتی است که با کاهش ۳۰ درصدی وزن، به بهبود عملکرد خودروها کمک می‌کند. این پروژه توسط شرکت ریخته‌گری «Sarginsons Industries» با همکاری شرکت استون مارتین در حال اجرا است و نقش کلیدی هوش مصنوعی در طراحی این قطعات باعث کاهش هزینه‌ها و زمان تولید شده است. در ادامه مطلب تکراتو را دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو

پروژه نوآورانه هوش مصنوعی و آلومینیوم بازیافتی

یک پروژه تحقیقاتی نوآورانه در میدلندز بریتانیا به توسعه قطعات خودرو و هوافضا از آلومینیوم صد درصد بازیافتی می‌پردازد. این پروژه با همکاری Sarginsons Industries، استون مارتین و حمایت مالی Innovate UK به کاهش ۳۰ درصدی وزن و بهبود عملکرد خودروها کمک می‌کند. هوش مصنوعی در طراحی قطعات نقش کلیدی دارد و موجب کاهش هزینه‌ها و زمان تولید می‌شود.

پروژه نوآورانه هوش مصنوعی و آلومینیوم بازیافتی

این پروژه، با استفاده از هوش مصنوعی و شبیه‌سازی پیشرفته، طرح‌های ارگانیک و طبیعی جدیدی برای اجزای شاسی استون مارتین طراحی می‌کند. این همکاری با شرکت Altair موجب توسعه سریع‌تر و ارزان‌تر قطعات می‌شود.

کاهش وزن شاسی وسایل نقلیه به افزایش برد خودروهای برقی و کاهش مصرف سوخت کمک می‌کند. استفاده از آلومینیوم بازیافتی به‌جای مواد خام با کربن بالا، میزان انتشار دی‌اکسید کربن را تا ۹۵ درصد کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ایده جذاب استون مارتین چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر