راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

کلاهبرداری به بهانه لاتاری آمریکا ؛ مصداق از چاله به چاه افتادن!

کلاهبرداری به بهانه لاتاری آمریکا همچنان در حال افزایش است. این کلاهبرداری‌ها به ویژه در فصل ثبت نام لاتاری، با تبلیغات رنگارنگ و فریب‌دهنده، افراد بسیاری را به دام می‌اندازد.

در فصل ثبت نام لاتاری آمریکا، برخی افراد سودجو با استفاده از تبلیغات فیک و ارسال لینک‌های آلوده در فضای مجازی، متقاضیان را فریب می‌دهند و با سرقت اطلاعات بانکی آنها، حساب‌هایشان را خالی می‌کنند. این کلاهبرداری‌ها به بهانه ارائه خدمات ثبت نام لاتاری با هزینه کمتر، افراد را به دام می‌اندازد و مشکلات بسیاری برای آنان ایجاد می‌کنند.

راهنمای خرید تکراتو

به نقل از همشهری؛ برنده شدن در لاتاری یکی ساده‌ترین، بهترین و کم‌خرج‌ترین راه‌های ورود به کشور آمریکاست. این کشور سالیانه لیست کشورهای مجاز به ثبت‌نام را منتشر می‌کند که ایران نیز یکی از همین کشورهاست. برای شرکت در لاتاری باید ثبت‌نام کرد؛ اما در این مسیر ممکن است به سراب بر بخورید. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

کلاهبرداری به بهانه لاتاری آمریکا

با آغاز مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶، تبلیغات متنوعی در گوشه و کنار شهر و فضای مجازی منتشر شده است. این در حالی است که ثبت‌نام در سایت لاتاری رایگان است، اما به دلیل اطلاعات محدود و عدم تسلط متقاضیان به زبان انگلیسی، بسیاری از مراکز خدماتی از جمله شرکت‌های مهاجرتی و کافی‌نت‌ها، مبالغی را برای ارائه خدمات ثبت‌نام دریافت می‌کنند. همچنین، برخی از عکاسی‌ها نیز به دلیل تهیه عکس‌های مناسب برای ثبت‌نام، درآمد خوبی از این محل کسب کرده‌اند.

کلاهبرداری به بهانه لاتاری آمریکا

دام‌های ثبت نام لاتاری

برخی سودجویان از طریق تبلیغات جعلی و ارسال لینک‌های آلوده در فضای مجازی، اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان می‌کنند. در این روش، با فریب دادن متقاضیان و سرقت اطلاعات بانکی، حساب‌های آنها را خالی می‌کنند.

نکته قابل توجه

افرادی که برنده لاتاری می‌شوند، باید مدارک مختلفی مانند تمکن مالی، پاسپورت، شناسنامه، گواهی ازدواج و عدم سوء پیشینه را برای دریافت گرین کارت ارائه دهند. بنابراین، برنده شدن در لاتاری تنها شروع ماجراهای تازه است و بسیاری از برندگان به دلیل عدم توانایی در تهیه این مدارک، موفق به مهاجرت نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص امکان کلاهبرداری با لاتاری آمریکا چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر