راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

وان پلاس 13 با نسخه‌ای ویژه از تراشه اسنپدراگون 8 الیت به بازار می‌آید

گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که وان پلاس 13 به نسخه‌ای شخصی‌سازی شده از تراشه اسنپدراگون 8 الیت مجهز می‌شود که مصرف انرژی کمتری دارد. وان پلاس 13 از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از این تراشه برخوردار می‌شود.

به گزارش gizmochina، کوالکام خود را برای معرفی نسل بعدی تراشه پرچمدارش در تاریخ 21 اکتبر (30 مهر) آماده می‌کند. هنوز اسم این تراشه به‌طور رسمی مشخص نشده؛ برخی به اسنپدراگون 8 نسل 4 اشاره می‌کنند و برخی دیگر به اسنپدراگون 8 الیت.

راهنمای خرید تکراتو

به‌تازگی یکی از کارکنان وان پلاس به نام Cai Zuxuan با انتشار پستی در ویبو مدعی شده که کمپانی وان پلاس می‌خواهد از نسخه‌ای شخصی‌سازی شده از تراشه پرچمدار کوالکام استفاده کند که از نظر مصررف انرژی، عملکرد بسیار بهتری دارد.

احتمالا نسخه‌ای ویژه از تراشه اسنپدراگون 8 الیت در وان پلاس 13 قرار می‌گیرد

این افشاگر داخلی وان پلاس مدعی شده سیستم روی تراشه‌ای که مخصوص گوشی وان پلاس 13 بهینه‌سازی شده، از نظر بهره‌وری انرژی از اپل A18 Pro هم بهتر است. اگر این خبر درست باشد، کوالکام به صدر جدول رتبه‌بندی کارایی تراشه‌های موبایل بازمی‌گردد. Cai Zuxuan همچنین خاطرنشان کرده که نسخه‌ی استاندارد تراشه اسنپدراگون 8 الیت، کارایی کمتری نسبت به نسخه‌ی شخصی‌سازی شده دارد.

وان پلاس 13 با نسخه‌ای ویژه از تراشه اسنپدراگون 8 الیت به بازار می‌آید

این اولین باری نیست که شایعات درباره دو مدل از تراشه‌ی پرچمدار کوالکام به گوش می‌رسد. در ماه اوت گذشته نیز اطلاعاتی درباره دو مدل سیستم روی تراشه با شماره مدل‌های SM8750 و SM8750P فاش شده بود.

حرف P احتمالا به مدلی اشاره دارد که با تمرکز بر عملکرد ساخته شده است؛ چیزی شبیه به نسخه‌هایی از تراشه پرچمدار کوالکام که مخصوص گوشی‌های گلکسی بهینه‌سازی شده‌اند. برای مثال، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 که برای سری گلکسی S24 استفاده شده بود، نسخه‌ای اورکلاک شده نسبت به نسخه استاندارد این تراشه بود. این تراشه بعدا به گوشی‌های نوبیا هم راه پیدا کرد و با اسم Leading Edition معرفی شد.

به هر حال، تا زمان معرفی رسمی نسل جدید تراشه پرچمدار کوالکام زمان زیادی باقی نمانده و خیلی زود، جزئیات آن فاش می‌شود.

مشخصات وان پلاس 13 (شایعه)

انتظار می‌رود که گوشی پرچمدار وان پلاس 13 به نمایشگر 2K LTPO مجهز شود که کمی خمیده است. همچنین گفته شده که وان پلاس در این گوشی از دوربین 50 مگاپیکسل و تکنولوژی شارژ وایرلس مغناطیسی 50 وات استفاده می‌کند. این اسمارت‌فون احتمالا از باتری دو سلولی 5840 میلی‌آمپر ساعت برخوردار شده که با تکنولوژی فست شارژ 100 وات SUPERVOOC شارژ می‌شود.

نظر شما درباره مشخصات و تراشه وان پلاس 13 چیست؟ آیا این نسخه‌ی ویژه می‌تواند به برگ برنده‌‌ی این پرچمدار چینی تبدیل شود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر