راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ معرفی سری آنر مجیک 7 مشخص شد؛ اولین گوشی با اسنپدراگون 8 الیت

آنر با انتشار پوستری رسمی از تاریخ معرفی سری آنر مجیک 7 خبر داد. این کمپانی با انتشار پستی در ویبو رسما اعلام کرد که می‌خواهد دو رویداد را در ماه اکتبر برگزار کند.

اخبار درباره اولین گوشی پرچمداری که به تراشه اسنپدراگون 8 الیت مجهز می‌شود، از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسند. تا چند وقت پیش تصور می‌کردیم که سری شیائومی 15 قبل از سایر پرچمداران چینی از این تراشه برخوردار می‌شود. بعد از آن، تیزری منتشر شد و شایعات درباره وان پلاس 13 را سر زبان‌ها انداخت. اما در نهایت، با انتشار پوستر رسمی سری آنر مجیک 7 مشخص شد که کدام گوشی هوشمند زودتر از رقیبانش به اسنپدراگون 8 الیت مجهز می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ معرفی سری آنر مجیک 7 تایید شد

آنر از برگزاری دو رویداد خبر داده است. رویداد اول در تاریخ 23 اکتبر (2 آبان) برگزار می‌شود و آنر در آن از رابط کاربری MagicOS 9.0 مبتنی بر اندروید 15 رونمایی می‌کند. در پوستر آنر به قابلیت‌های متمرکز بر هوش مصنوعی اشاره شده است. عبارت witness the magic of AI در پوستر به این معنی است که «شاهد جادوی هوش مصنوعی باشید.»

تاریخ معرفی سری آنر مجیک 7 مشخص شد

اما رویداد دوم که 30 اکتبر (9 آبان) برگزار می‌شود، مربوط به تاریخ معرفی سری آنر مجیک 7 است. این اولین تاییدیه‌ی رسمی از یک گوشی پرچمدار است که به تراشه اسنپدراگون 8 الیت مجهز می‌شود.

gizmochina گزارش کرده که کوالکام هم برای معرفی تراشه اسنپدراگون 8 الیت در تاریخ 21 اکتبر (30 مهر) برنامه‌ریزی کرده است. همچنین گزارش شده که تعدادی از گوشی‌های پرچمداری که به این تراشه مجهز می‌شوند، بعد از 28 اکتبر (7 آبان) کارشان را آغاز می‌کنند. به این ترتیب، درها برای شیائومی و سایر برندها باز می‌ماند تا عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 الیت را به خود اختصاص دهند.

مشخصات سری آنر مجیک 7 (احتمالی)

سری آنر مجیک 7 احتمالا شامل دو مدل خواهد بود؛ یک مدل استاندارد و یک مدل پرو. در گزارش‌ها آمده است که این گوشی‌ها از چند نظر به‌ هم شبیه هستند. مثلا، سیستم روی تراشه‌ی هر دو گوشی یکسان است و به سه لنز دوربین در پنل پشتی مجهز می‌شوند. دوربین اصلی آنر مجیک 7 و 7 پرو یک سنسور 50 مگاپیکسل Omnivision OV50H خواهد بود. یک دوربین پریسکوپ تله فوتوی 50 مگاپیکسل (احتمالا سونی IMX882) و دوربین 50 یا 200 مگاپیکسل سامسونگ HP3 نیز تنظیمات دوربین پشتی را تکمیل می‌کنند.

تاریخ معرفی سری آنر مجیک 7 مشخص شد

انتظار می‌رود که هر دو مدل به نمایشگر OLED مجهز شوند؛ اما مدل پرو، رزولوشن بالاتر 2K خواهد داشت، در حالیکه مدل استاندارد از رزولوشن 1.5K پشتیبانی می‌کند. در برخی گزارش‌ها به این نکته اشاره شده بود که آنر مجیک 7 پرو به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز خواهد شد.

از دیگر مشخصات سری آنر مجیک 7 باید به استاندارد IP68 یا IP69، اسنکر اثر انگشت اولترا سونیک، قابلیت تشخیص چهره 2D و ویژگی محافظت از چشم آنر اشاره کرد. آنر در رویداد IFA Berlin امسال تایید کرد گوشی‌های آنر مجیک 7 و 7 پرو به AI Agent مجهز می‌شوند. AI Agent دستیار هوش مصنوعی شخصی روی دستگاه است که طوری طراحی شده تا بر اساس رفتارهای کاربر و محیط‌های پیرامونش، آموزش ببیند و به‌طور هوشمند و اتومات، کارهای مختلف را روی اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف برنامه‌ریزی کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر