راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اولین آیفون تاشوی اپل احتمالا زودتر از آنچه تصور می‌کنیم از راه می‌رسد

یکی از افشاگران معروف به‌تازگی مدعی شده که اپل خود را برای معرفی اولین دستگاه تاشوی خود در سال 2025 آماده می‌کند. احتمالا این افشاگر درباره اولین آیفون تاشوی اپل صحبت می‌کند که شایعات مربوط به آن، از مدت‌ها پیش سر زبان‌ها افتاده است.

سال‌هاست که گزارش‌هایی درباره گوشی آیفون تاشو به گوش می‌رسند؛ اما زمان معرفی آن همیشه به تعویق می‌افتد. در آخرین گزارش آمده بود که اپل احتمالا تا اواخر سال 2026 یا 2027 از گوشی تاشوی خود رونمایی نخواهد کرد. اما techradar به نقل از افشاگری معروف گزارش کرده که این گوشی تاشوی اپل احتمالا در سال 2025 از راه می‌رسد.

راهنمای خرید تکراتو

اولین آیفون تاشوی اپل در سال 2025 معرفی می‌شود

Jukanlosreve با اشتراک‌گذاری خبری از وب‌سایت تایوانی United Daily News در شبکه اجتماعی ایکس، اعلام کرده اپل در حال سرعت بخشیدن به روند توسعه‌ی گوشی آیفون تاشو است. گزارش شده که این غول آمریکایی دائما با تولیدکننده‌های تایوانی در ارتباط است تا قطعات کلیدی برای تولید انبوه را تا پایان امسال آماده کند. اگر این خبر درست باشد، پس به احتمال زیاد، اولین گوشی تاشوی اپل در سال 2025 معرفی می‌شود. این وبسایت تایوانی به تاریخ دقیقی اشاره نکرده است. اما شاید اپل همراه با سری آیفون 17 از اولین گوشی تاشوی خود رونمایی کند.

اولین آیفون تاشوی اپل در سال 2025 معرفی می‌شود

اما چرا اپل تصمیم گرفته به روند تولید گوشی تاشوی خود سرعت ببخشد؟ به گزارش United Daily News، اپل به‌خاطر سامسونگ، هواوی و سایر برندهایی که چند سالی‌است در حال عرضه‌ی گوشی‌های تاشو هستند، قصد دارند هرچه سریع‌تر وارد بازار گوشی‌های تاشو شود؛ بازاری که طی سال‌های اخیر نشان داده که پتانسیل بالا و محبوبیت زیادی دارد.

هنوز مشخص نیست که ادعای این خبرگزاری تایوانی درست از آب در می‌آید یا نه. با این حال، به نظر می‌رسد این وبسایت با منابعی در زنجیره تامین قطعات در ارتباط است و احتمالا از روند شتاب‌دهی به تولید آیفون‌های تاشو خبر دارد. باید منتظر ماند و دید که اخبار بیشتری در هفته‌ها و ماه‌های آینده منتشر می‌شوند یا خیر. اما نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که اپل به این زودی‌ها از اولین گوشی تاشوی خود رونمایی می‌کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر