راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات ردمی نوت 14 پرو فورجی به لطف گواهی FCC فاش شد

برخی از مشخصات ردمی نوت 14 پرو فورجی با انتشار گواهی FCC لو رفته‌ است. این گوشی به زودی و در آینده نزدیک برای ورود به بازار آماده خواهد شد.

برند زیر مجموعه شیائومی، ردمی، از گوشی‌های ردمی نوت 14 پرو فایوجی و ردمی نوت 14 پرو پلاس فایوجی خود در اواخر ماه گذشته در چین رونمایی کرد. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، این شرکت در حال کار بر روی نسخه‌های فورجی این دستگاه‌ها با چیپست متفاوت و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر است. امروز نیز نسخه فورجی ردمی نوت 14 پرو با شماره مدل 24116RACCG در لیست FCC ظاهر شده و به دنبال آن برخی از جزئیات مربوط به مشخصات دستگاه لو رفته است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ردمی نوت 14 پرو فورجی

این‌طور که پیداست، ردمی Note 14 Pro 4G دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی POLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (1080 در 2400 پیکسل) خواهد بود. محض یادآوری، نسخه 5G این دستگاه از صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح کمی بالاتر یعنی 1.5K (1220 در 2712 پیکسل) بهره می‌برد.

علاوه بر این، در این لیست تایید شده است که این گوشی در چهار پیکربندی مختلف با 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات ردمی نوت 14 پرو فورجی
گواهی FCC ردمی نوت 14 پرو فورجی

گفته می‌شود که منبع تغذیه این دستگاه همانند نسخه فایوجی یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. با توجه به این که چیپست این دستگاه توانایی کمتر و در نتیجه مصرف انرژی پایین‌تری خواهد داشت، ممکن است که نسخه فورجی در طول عمر باتری از همتای فایوجی خود پیشی بگیرد؛ به خصوص اینکه وضوح صفحه نمایش نیز پایین‌تر است و انرژی کمتری مصرف می‌کند. همچنین فهرست FCC نشان می‌دهد که تاریخ عرضه دستگاه بسیار نزدیک و قریب‌الوقوع است. شایان ذکر است که این گوشی قبلا در پایگاه داده و اطلاعات IMEI نیز ظاهر شده است.

اگر به یاد داشته باشید، نسل قبلی این دستگاه یعنی Redmi Note 13 Pro 4G، در ژانویه سال جاری با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی 67 واتی و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی به بازار عرضه شد. با این حال، ردمی در نسل جدید به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی روی آورده و گفته می‌شود که احتمالا همین کار را با نسخه 4G نیز انجام خواهد داد.

طبق اطلاعات موجود در گزارش‌های پیشین، Redmi Note 14 Pro 4G با تراشه‌ای از برند مدیاتک وارد بازار خواهد شد. این در حالی است که ردمی نوت 13 پرو فورجی با تراشه هلیو G99 اولترا مدیاتک و ردمی نوت 14 پرو فایوجی با تراشه دایمنسیتی 7300 اولترا مدیاتک به بازار عرضه شدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ردمی نوت 14 پرو فورجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر