راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طراحی و مشخصات پوکو C75 پیش از عرضه رسمی فاش شد

طراحی و مشخصات پوکو C75 پیش از عرضه رسمس لو رفته است. انتظار می‌رود که این گوشی اقتصادی در هفته‌های آینده در سطح جهانی عرضه شود.

پس از یک وقفه کوتاه، به نظر می‌رسد که POCO با گوشی POCO C75 به برنامه معمول خود در عرضه گوشی‌های هوشمند جدید بازمی‌گردد. پوکو C75 به‌ عنوان جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه گوشی‌های ارزان قیمت پوکو، ترکیبی از ویژگی‌های جذاب با قیمت مقرون‌به‌صرفه را نوید می‌دهد. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری smartprix، پیش از عرضه رسمی، برخی از مشخصات و رندرهای این گوشی منتشر شده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی و مشخصات پوکو C75

به گفته یکی از افشاگران قابل اعتماد دنیای تکنولوژی، Sudhansu Ambhore، گوشی POCO C75 در طی چند هفته آینده در بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید، دستگاه‌های سری C پوکو معمولا نسخه‌های تغییر نام یافته از سری گوشی‌های شماره‌گذاری شده Redmi هستند و بدون شک پوکو C75 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در واقع، المان‌های طراحی و مشخصات این گوشی از Redmi 14C که اخیرا راه‌اندازی شده، قرض گرفته شده است.

در طراحی پوکو C75 از گوشی‌های هوشمند ممتاز الهام گرفته شده و بر این مبنا از یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ در قسمت مرکزی پنل پشت استفاده شده است. رندرهای فاش شده نشان می‌دهند که این گوشی در سه رنگ مشکی، طلایی و سبز وارد بازار خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که ابعاد این دستگاه 171.9 در 77.8 در 8.2 میلی‌متر و وزن آن 204 گرم خواهد بود.

گوشی اقتصادی پوکو C75 دارای یک صفحه نمایش 6.88 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود و از این رو تجربه تماشای روان و همه جانبه‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این گوشی به چیپست هلیو G85 مدیاتک مجهز شده و از حداکثر 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه داخلی برخودار خواهد بود.

تنظیمات دوربین پوکو C75 دوگانه بوده و از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز کمکی 0.08 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز داخل یک بریدگی قطره مانند در پنل جلویی قرار گرفته و وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی را بر دوش می‌کشد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت، NFC (در نسخه‌های جهانی)، وای‌فای 5 گیگاهرتزی، بلوتوث 5.4، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و باتری 5160 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی و مشخصات پوکو C75 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر