راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

هوش مصنوعی ادوبی می‌تواند از روی متن و عکس، ویدیو ایجاد کند

هوش مصنوعی ادوبی برای رقابت مستقیم با اوپن‌ای‌آی و متا معرفی شد. این هوش شامل ابزارهایی می‌شود که قادرند از روی اطلاعات متنی و تصویری ویدیو تولید کنند.

به‌گزارش adobecom، ابزارهای هوش مصنوعی ادوبی که بهشی از مجموعه Firefly هستند، به نرم‌افزار پریمر اضافه شده که به کاربر اجازه می‌دهد با وارد کردن دستورهای متنی یا تصویری، ویدیو‌های بسازد یا ویدیوهایی که از قبل دارد را طولانی‌تر کند.

راهنمای خرید تکراتو

رونمایی از ابزارهای هوش مصنوعی ادوبی برای تولید ویدیو از متن و تصویر

از جمله ابزارهای مهمی که در این مجموعه وجود دارد Generative Extend است. کاربران با کمک این ابزار می‌توانند ابتدا و انتهای ویدیوهایی که بلند نیستند گسترش دهند. البته نه آنچنان بلند که شب به سیاهی برسد! به اندازه 2 ثانیه! به این ترتیب با این ثانیه قطعا فقط برای اطلاحات بسیار کوچک و ریز کاربرد خواهد داشت. اما به لحاظ صوتی امکات کمی بیشتر است و این ابزار می‌تواند جلوه‌های صوتی و صدای اطراف را به قدر 10 ثانیه گسترش دهد؛ با اینحال با دیالوگ‌ها یا موسیقی سازگار نیست.

هوش مصنوعی ادوبی می‌تواند از روی متن و عکس، ویدیو ایجاد کند

 

 

دو ابزار دیگر هوش مصنوعی ادوبی Text-to-Video  و Image-to-Video نام دارند. این ابزارها به کاربران اجازه می‌دهد تا با وارد کردن متن یا تصویر مرجع، ویدیوهایی در سبک‌های مختلفی همچون فیلم واقعی، انیمیشن سه بعدی و استاپ‌موشن بسازد. البته این ابزارها فعلا به صورت ازمایشی در وب‌اپلیکیشن Firefly در دسترس قرار گرفته و می‌تواند ویدیو‌های با طول حداکثر 5 ثانیه و با وضوح 720 P بسازد.

از جمله مزیت‌های مهمی که این هوش با سایر هوش‌ها مانند Runway و سورا دارد این است که ویدیوهایی که با Firefly تولید می‌شوند به صورت اتومات با ویژگی‌ Content Credentials همراه است. به این معنی که زمان انتشار محتوا، به اینکه با هوش مصنوعی تولید شده اشاره می‌کند.

در حالی که ابزارهای جدید ادوبی هنوز در مرحله آزمایشی (بتا) هستند، اما دسترسی عمومی به آن‌ها می‌تواند در مقایسه با ابزارهای مشابه یک مزیت قابل توجه باشد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر