راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشولین سربازی بخوانند: معافیت سربازان متاهل ؛ شرایط معافیت ویژه متأهلین 24 مهر

معافیت سربازان متاهل در قوانین وظیفه عمومی آمده است. اما آیا همه مشمولین می‌توانند از خدمت سربازی معاف شوند؟ در ادامه مطلب به این سؤال پاسخ می‌دهیم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی، شرایط معافیت سربازان متاهل را اعلام کرد. مطابق با آنچه وی گفته است، سربازان متأهل درحال خدمت یا مشمولین سربازی که دارای 3 فرزند هستند، به طور کامل از خدمت سربازی معاف خواهند شد.

راهنمای خرید تکراتو

سردار مهری، درخصوص فرزندان متأهل و همچنین سربازان دارای 1 یا 2 فرزند نیز می‌گوید که این افراد از شریط کسر خدمت برخوردار می‌شوند. ضمناً یک قانون نیز وجود دارد که به واسطه آن مشمولین دارای 2 فرزند هم می‌توانند به طور کامل معاف شوند. برای اطلاع از جزئیات خبر، در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

شرایط معافیت سربازان متاهل 1403

سردار تقی مهر، رئیس سازمان وظیفه عمومی، در این خصوص گفت: «برای سربازان متأهل ۲ ماه، فرزند اول ۳ ماه، فرزند دوم ۴ ماه و فرزند سوم ۵ ماه کسر خدمت در نظر گرفته شده است».

وی افزود:

«افراد بالای ۴۰ سال که ۳ فرزند دارند، از خدمت سربازی معاف خواهند بود. افراد بدون غیبت و دارای ۲ فرزند نیز طبق قانون هفتم پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران امکان معافیت دارند».

سردار مهری به شرایط کسری بسیج سربازان نیز اشاره کرد و گفت: «کسانی که سابقه خدمت در بسیج دارند و گواهی عضویت فعال ارائه دهند، می‌توانند تا ۶ ماه کسر خدمت دریافت کنند».

شرایط معافیت سربازان متاهل 1403

رئیس سازمان وظیفه عمومی درباره تسهیلات ویژه برای سربازانی که در پروژه‌های تحقیقاتی مشارکت کرده‌اند، توضیح داد:

«کسانی که پیش از خدمت سربازی طرح‌های تحقیقاتی انجام داده‌اند، بسته به نوع و اهمیت پروژه خود، می‌توانند از یک تا ۲۱ ماه کسر خدمت بهره‌مند شوند. این تسهیلات از طریق شورای تحقیقات در رده‌های ارتش، سپاه، وزارت دفاع، انتظامی و مرزبانی به سربازان اعطا می‌شود».

طرح وام خوداشتغالی با هدف مهارت‌آموزی شغلی سربازان اجرایی شده است. تاکنون به ۲۵ هزار نفر از سربازان، تسهیلاتی به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان اعطا شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد شرایط معافیت و کسری خدمت سربازان متأهل چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر