راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

5 مدل گوشی که با دست گرفتن آن؛ همه مجذوب شما می شوند!

می‌خواهیم در این متن به شما 5 مدل گوشی معرفی کنیم که از هر نظر جذاب هستند و افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کنند به‌خوبی چنین چیزی را تایید می‌کنند.

از هر کمپانی مشهور در این حوزه یک مدل پرچم‌دار را معرفی می‌کنیم و ویژگی‌هایش را بررسی خواهیم کرد. پس اگر می‌خواهید درباره این موضوع اطلاعات بیشتری به‌دست بیاورید، تا انتهای متن همراه ما باشید.

راهنمای خرید تکراتو

از برند اپل: آیفون 16 پرومکس، مینیمالِ دوست‌داشتنی

16 پرومکس بزرگ‌ترین گوشی تاریخ این برند است که می‌توانید تهیه کنید. فریم تیتانیومی گرید 5 همراه با آلومینیوم در لایه‌های میانی باعث شده تا در نگاه اول این گوشی آیفون سطح بالا و شیک به‌نظر برسد. محافظ گوریلا گلس همیشگی در پنل پشتی و نسل جدید سرامیک شیلد اپل در پنل جلویی گوشی همچنان ظاهر این پرچم‌دار را حفظ می‌کنند و البته کارا هم هستند. در قلپ تپنده این گوشی Apple A18 Pro حضور دارد که طبق ادعای خود کمپانی 15درصد در CPU و 20درصد در GPU بهبود پیدا کرده است. سیستم جدید خنک‌کننده این گوشی پایداری عملکرد را تا حد زیادی بالا می‌برد. مشکلی که در نسل قبلی آیفون وجود داشت در سری جدید تا 30درصد برطرف شده است.

قابلیت‌های سخت‌افزاری این آیفون 16 پرومکس به شما این قابلیت را می‌دهند که بتوانید به‌سادگی هر کاری با این گوشی انجام دهید، از بازی‌های سنگین گرفته، تا قابلیت‌های روز مربوط به هوش مصنوعی. شارژدهی این مدل گوشی 4 ساعت نسبت به نسل قبلی افزایش پیدا کرده و سرعت شارژ استاندارد هم به 15 وات رسیده است.

 

از برند سامسونگ: s24 اولترا، کامل‌ترین گوشی اندرویدی

در مارکتی که متریال تیتانیوم داغ‌ِ داغ است، سامسونگ هم عقب نمانده و تصمیم گرفته تا گوشی جدیدش را با این متریال به بازار عرضه کند. نسبت به نسل قبلی می‌توانیم بگوییم طراحی این گوشی تخت‌تر شده و قاب پشتی گوشی رنگ مات بسیار جذابی به خودش گرفته که در چندکیلومتری فریاد می‌زند پرچم‌داری با اصالت است.

این گوشی در 7 رنگ مات جذاب تولید شده تا سلیقه‌های زیادی را دربربگیرد. گوشی سامسونگ گلکسی  S24 اولترا در بخش نمایشگر بازتاب کمتری نسبت به نسل قبلی‌اش دارد.

همچنین کیفیت آن نیز افزایش پیدا کرده است. این گوشی می‌تواند در استفاده معمولی 10 تا 11 ساعت شارژدهی داشته باشد. در قلب تپنده آن Qualcomm SM8650-AC Snapdragon 8 Gen 3 وجود دارد که می‌تواند هر چیزی را سریع و روان اجرا کند و به‌خوبی لقب یک گوشی پرچم‌دار را یدک بکشد.

5 مدل گوشی که با دست گرفتن آن؛ همه مجذوب شما می شوند!

از برند گوگل؛ پیکسل 9 پرو، تکیه بر هوش مصنوعی

طراحی این گوشی در نگاه اول انگار به پختگی خاصی رسیده و حالا بیشتر شبیه به گوشی‌های نسل جدید آیفون جلوه می‌کند! 4 رنگ سفید، صورتی، خاکستری و مشکی برای این گوشی پرچمدار وجود دارند که در نگاه اول کاملا متفاوت به‌نظر می‌رسند.

مشخص است که طراحی خاص آن با کلیشه‌های این صنعت هماهنگ نیست اما نه قدری که آن را تافته‌جدا‌بافته جلوه دهد. هنگام کار با این گوشی احتمالا تا حد زیادی به‌خاطر فریم، طراحی و وزن احساس این را دارید که یک آیفون مثل آیفون 15 در دست دارید.

جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین بخش مدل گوشی شاید پنل دوربین‌هایش باشند که به‌شکل خطی طراحی شده‌اند و به‌لحاظ نرم‌افزاری نیز ویژگی‌های زیادی برای‌شان در نظر گرفته شده تا به‌کمک هوش مصنوعی خدمات مختلفی را ارائه دهند.

در مشخصات گوشی جدید گوگل پردازنده جدیدی به اسم Tensor G4 را هم می‌بینیم که چیپستی 8 هسته‌ای با فناوری 4 نانومتری است و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. جذاب‌ترین بخش نرم‌افزاری آن مربوط به رابط کاربری اندروید آن است که به‌عقیده بسیاری خالص‌ترین اندروید را می‌توانید در گوشی‌های پیکسل پیدا کنید.

5 مدل گوشی که با دست گرفتن آن؛ همه مجذوب شما می شوند!

از برند شیائومی؛ شیائومی 14 تی پرو، جذابِ مقرون‌به‌صرفه

ترکیب آلومینیوم و شیشه توانسته هم ظاهر جذابی بسازد و هم گوشی شیائومی را نسبت به دیگر پرچم‌دارهای بازار دست‌یافتنی‌تر کند. همه‌چیز در این مدل گوشی در استانداردترین حالت خود قرار دارند و همین هم باعث می‌شود که کاربران هنگام استفاده کاملا چنین حسی را داشته باشند.

طبق اعلام خود برند قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز که امروز در بین گوشی‌های پرچم‌دار بسیار ترند شده، در شیائومی 14 تی پرو نیز حضور خواهد داشت. بسیاری از این قابلیت‌ها با تکیه بر کمپانی گوگل به گوشی جدید شیائومی اضافه شده‌اند. به‌نظر می‌رسد که در این گوشی شاهد پردازنده دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا باشیم که عملکرد بسیار خوبی دارد و برای انجام امور سنگین گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

5 مدل گوشی که با دست گرفتن آن؛ همه مجذوب شما می شوند!

از برند ایسوس؛ ROG phone 8 pro، گیمرها را سرذوق بیاورید!

این گوشی گیمینگ بیشتر مناسب آن دسته از افراد است که می‌خواهند تجربه متفاوتی از گوشی داشته باشند و گیم بخش مهمی از زندگی آن‌ها را تشکیل می‌دهد. تجربه‌ای که مدل گوشی ROG phone 8 pro به شما ارائه می‌دهد، تجربه‌ای چند بعدی در تمامی زمینه‌ها محسوب می‌شود.

از این جهت که هم نمایشگر آن فوق‌العاده است و می‌تواند با وضوح بالا در نرخ‌تازه‌سازی 165 هرتز، یک میلیارد رنگ را نشان‌تان دهد، هم Snapdragon 8 Gen 3 قابلیت این را دارد که بازی را سریع و روان به‌اجرا در آورد، هم سیستم خنک‌کننده آن باعث افت فریم و کاهش عملکرد نشود و هم باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی بتواند تجربه بی‌نظیری به شما ارائه دهد.

چون با یک مدل گوشی گیمینگ طرف هستیم بسیاری از قابلیت‌ها برای این دسته از افراد در این گوشی شخصی‌سازی شده‌اند. برای مثال AirTrigger دکمه‌هایی فیزیکی هستند که عملکردی مشابه تریگر دسته‌های کنسولی را دارند. البته که در بررسی آن نباید ظاهر جذاب و متفاوتش را فراموش کرد که می‌تواند چشم‌ها را به خود خیره کند.

5 مدل گوشی که با دست گرفتن آن؛ همه مجذوب شما می شوند!

جمع‌بندی

5 مدل گوشی که به شما معرفی کردیم از بهترین‌های بازار هستند و هرکدام هم ویژگی‌های خاصی دارند تا بتوانند در بازار طرفدار داشته باشند. اگر به گوشی‌های جذاب و پرچم‌دار علاقه دارید، مواردی که معرفی کردیم می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. آن‌ها با اینکه بودجه زیادی برای تهیه نیاز دارند اما امکانات کم‌نظیری را ارائه می‌دهند.
در پایان، پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین مدل‌های گوشی به وب‌سایت یوال تک مراجعه و ضمن مقایسه قیمت گوشی، برای ثبت اولین خرید از تخفیفات ویژه ualltech استفاده کنید. ممنونیم که تا انتهای متن همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر