راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ثبت نام سورن پلاس دوگانه سوز 24 مهر 1403 آغاز شد؛ [+ شرایط و قیمت]

ثبت نام سورن پلاس دوگانه سوز 24 مهر 1403 آغاز شد. در این طرح متقاضیان می‌توانند واریز وجه خودرو را انجام داده و در لیست نهایی تحویل قرار گیرند.

ایران خودرو، اطلاعیه واریز وجه و ثبت نام سورن پلاس دوگانه سوز 24 مهر 1403 را صادر کرد. مطابق با این اطلاعیه، متقاضیان سامانه یکپارچه که پیش‌تر در طرح فروش ایران خودرو در این سامانه ثبت‌نام کرده و در اولویت تابستان 1403 قرار دارند، می‌بایست برای تکمیل ثبت‌نام و قرارگیری در لیست نهایی تحویل، واریز وجه خودرو را انجام دهند.

راهنمای خرید تکراتو

بخشنامه ارسالی ایران خودرو برای سورن پلاس، دو روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش را شامل می‌شود. مطابق با سنوات پیشین، افراد متقاضیی فروق فوق‌العاده باید کل مبلغ و متقاضیان پیش‌فروش می‌بایست ابتدا مبلغ علی‌الحساب را پرداخت کرده و پس از آن در موعد تحویل و به نرخ روز، بهای مانده خودرو را پرداخت خواهند کرد. جزئیات و شرایط فروش سورن پلاس را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.

ثبت نام سورن پلاس دوگانه سوز 24 مهر 1403

متقاضیان اولویت‌بندی شده توسط وزارت صمت، که در فراخون تابستانی قرار دارند، از امروز سه‌شنبه، 24 مهر 1403 به مدت 10 روز مهلت دارند، واریز وجه خودرو را پس از انتخاب برنامه فروش انجام داده و در لیست نهایی تحویل قرار گیرند. قیمت سورن پلاس دوگانه‌سوز 498 میلیون و 430 هزار تومان است.

خودرو عرضه شده سورن پلاس با موتور EF7 پایه‌گازسوز است و این یک مزیت مهم برای خریداران محسوب می‌شود. قطعاً استفاده از یک خودرو با سوخت اصلی CNG می‌تواند علی‌رغم کاهش هزینه‌های بنزینی و غیره، نقش مهمی در کاهش آلایندگی داشته باشد.

زمان فعالسازی بخشنامه پس ارسال پیامک از طرف ایران خودرو به متقاضیان است. پس زمانی که پیامک را دریافت کردید، 10 روز مهلت دارید به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنید. در پایین توجه شما را به بخشنامه فروش سورن پلاس جلب می‌کنیم:

ثبت نام سورن پلاس دوگانه سوز 24 مهر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش سوزن پلاس چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر