راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

هواوی میت 70 ممکن است که دو سیستم عاملی (اندروید و هارمونی) باشد!

سری هواوی میت 70 ممکن است که با سیستم عامل دوگانه وارد بازار ‌شود. یک سیستم عامل برای دوستداران اندروید و دیگری HarmonyOS NEXT برای کاربران چینی.

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی هواوی، سیستم عامل اندروید گوگل و کتابخانه وسیع برنامه‌های آن را به نفع سیستم عامل داخلی HarmonyOS NEXT خود کنار گذاشته است. این مسئله برای کاربران چینی با برنامه‌های بومی می‌تواند یک مزیت باشد، اما تکلیف کاربران جهانی که به برنامه‌های آشنای اندرویدی عادت دارند، چیست؟ اینجاست که همه چیز جالب می‌شود؛ چرا که به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، هواوی ممکن است که برای رفع این مشکل، از استراتژی عجیب دو سیستم عاملی برای گوشی‌های آینده خود استفاده کند.

راهنمای خرید تکراتو

سیستم عامل هواوی میت 70

بر اساس گفته‌های یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی، RuiPlaysDigital، خریداران سری هواوی میت 70 برای راه‌اندازی گوشی‌های خود با دو گزینه نرم‌افزاری روبرو خواهند شد.

یک گزینه برای HarmonyOS NEXT که سیستم عامل داخلی هوآوی است و گزینه دیگری که از برنامه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند. بنابراین، به نظر می‌رسد که بار دیگر هواوی با خلاقیت خود موفق شده که پاسخ‌گوی نیاز مخاطبان داخلی و بین المللی باشد.

هواوی میت 70

سیستم عامل HarmonyOS NEXT تجربه‌ای آشنا و روان را در اختیار کاربران چینی که به پوسته EMUI مبتنی بر اندروید این شرکت عادت دارند، قرار می‌دهد. حتی ممکن است که این سیستم عامل به دلیل یکپارچگی با فضای داخلی هواوی، عملکرد سریع‌تر و روان‌تری را در مقایسه با برنامه‌های اندرویدی ارائه دهد.

با این حال، برای مخاطبان جهانی، پشتیبانی از برنامه Google ضروری است. با ادامه روند اعمال محدودیت‌های تجاری ایالات متحده، هواوی قادر به نصب سرویس‌های تلفن همراه گوگل (GMS) بر روی گوشی‌های خود نبوده و دسترسی به برنامه‌های محبوب مانند جی‌میل، یوتیوب و پلی استور در این گوشی‌ها مسدود شده است.

با این حال، سیستم عامل هواوی Mate 70 که با اندروید سازگار است، به کاربران این امکان را می‌دهد که این برنامه‌ها را به صورت جانبی نصب کنند. بنابراین افرادی که در برابر مهاجرت به سیستم عامل جدید هواوی گارد دارند، می‌توانند در همان پلتفرم آشنای اندروید به کار با گوشی هواوی خود ادامه دهند. از سوی دیگر، افرادی که با HarmonyOS NEXT راحت هستند می‌توانند از کار با این پلتفرم جدید لذت ببرند.

البته توجه داشته باشید که این مطلب در حد شایعه است و هنوز از سوی شرکت هواوی به صورت رسمی تایید نشده است. هوآوی، از سیستم عامل HarmonyOS NEXT خود در رویداد معرفی 22 اکتبر در چین رونمایی خواهد کرد. در صورتی که این مطلب صحت داشته باشد، بدون شک، در این رویداد، جزئیات مربوط به رویکرد دو سیستم ‌عاملی شرح داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سیستم عامل دوگانه سری هواوی میت 70 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر