راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

به نسخه 60 ساله‌تان سلام کنید؛ هوش مصنوعی Future You آینده را نشان می‌دهد

بدون شک هوش مصنوعی، یکی از پرکاربردترین واژه‌های این روزهاست. اخیرا هوش مصنوعی Future You ویژگی‌‌ای را معرفی کرده که شما را به آینده می‌برد.

نه اشتباه نکنید هوش مصنوعی Future You یک ماشین زمان نیست و مکانی که حضور دارید را تغییر نمی‌دهد بلکه نسخه‌ی 60 ساله‌ی شما نشانتان می‌دهد. این فناوری را که محققان توسط محققان MIT Media Lab و برخی از شرکت‌های بین‌المللی توامان توسعه‌ دادند به کاربر اجازه می‌دهد تا درباره‌ی زندگی، اهداف و آرزوهایش به صورت تعاملی (گفت‌ و شنود) و با استفاده از آواتارهای شبیه‌سازی شده از چهره‌ای که در آینده‌ قرار است داشته باشید، گفتگو کنند.

راهنمای خرید تکراتو

نحوه‌ عملکرد هوش مصنوعی Future You

برای استفاده از این قابلیت، کاربران در ابتدا باید یک عکس سلفی از خود آپلود کنند. سپس یک ابزار تولید تصاویر به‌نام StyleClip با بکارگیری الگوریتم‌های پیشرفته، تغییرات ظاهری مانند چین‌و چروک، موهای خاکستری و برخی دیگر از شاخصه‌های ظاهری در زمان پیری را به تصویر اضافه می‌کند.

در مرحله‌ی بعد، این سرویس از طریق پرسش و پاسخ با وضعیت فعلی زندگیف اهداف و نگرانی‌های کاربر اطلاعات مربوط را به دست می‌آورد. سپس داده‌ها از طریق نسخه‌ای از GPT 3.5 پردازش شده و یک ساختار به‌نام «حافظه آینده» ایجاد می‌کند. این حافظه با آینده کاربر مرتبط شده و طبق تجربیات زندگی دیگران، آینده‌ی کاربر را پیش‌بینی می‌کند.

هال هرشفیلد که یکی از محققان این پروژه است باور دارد، گفتگو با نسخه‌ی پیرتر خودمان می‌تواند باعث کاهش اضطراب‌های آینده شود. این تعامل نه تنها حس بهتری نسبت به آینده به کاربر می‌دهد بلکه آن را سازنده‌تر و ملموس‌تر می‌کند. همچنین هرشفیلد تاکید دارد که استفاده از چنین سیستم‌هایی می‌تواند به کاربر در پیدا کردن راه‌حل برای چالش‌های زندگی‌اش کمک کرده و او را در مسیر دستیابی به اهدافش یاری دهند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر