راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ارتباط ماهواره‌ای در اندروید 15 چیزی فراتر از قابلیت SOS در گوشی‌های آیفون است

به‌لطف اندروید 15، امکان ارسال پیام از طریق ارتباط ماهواره‌ای برای گوشی‌های اندروید فراهم می‌شود. برای استفاده از این قابلیت، نیازی به ارتباط وای فای و شبکه موبایل نیست.

اگر در شهر زندگی می‌کنید، به احتمال زیاد مشکلی از لحاظ برقراری ارتباط ندارید و به‌راحتی به شبکه موبایل وصل می‌شوید. اما همین شبکه موبایل همیشه و همه‌جا در دسترس نیست. قبلا اینطور بود که اگر به شبکه موبایل یا وای فای وصل نبودیم، نمی‌توانستیم با هیچ‌کس ارتباط برقرار کنیم. اما حالا به‌لطف اندروید 15، ارتباط ماهواره‌ای به گوشی‌های اندروید آمده است.

راهنمای خرید تکراتو

 امکان ارسال پیام از طریق ارتباط ماهواره‌ای در اندروید 15

به گزارش androidauthority، نسخه پایدار اندروید 15 به‌طور رسمی برای گوشی‌های پیکسل منتشر شده و به مرور زمان، برای سایر گوشی‌های اندروید نیز منتشر می‌شود. این نسخه از سیستم‌عامل اندروید، شامل ویژگی‌های جدیدی است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به عملکرد ماهواره‌ای اشاره کرد. این ویژگی در ماه مارس (اسفند) لو رفته و اطلاعاتی درباره آن منتشر شده بود؛ اما حالا به‌طور رسمی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اندروید 15 امکان ارسال پیام از طریق ارتباط ماهواره‌ای را فراهم می‌کند

اگر به منطقه‌ای بروید که هیچ‌گونه پوشش شبکه موبایل یا وای فای وجود ندارد، قابلیت ارتباط ماهواره‌ای برای ارسال و دریافت پیام به کمک شما می‌آید. توجه داشته باشید که این ارتباط ماهواره‌ای، مثل قابلیت درخواست کمک اضطراری SOS در گوشی‌های آیفون نیست. قابلیتی که در گوشی‌های آیفون وجود دارد، فقط برای شرایط اضطراری است؛ اما ویژگی ارتباط ماهواره ای در اندروید 15 به شما اجازه می‌دهد که به هرکسی که می‌خواهید پیام بفرستید. بنابراین، هر زمان و هرجایی که شبکه موبایل قطع شد، می‌توانید بدون محدودیت پیام‌هایی را به مخاطبان مورد نظرتان ارسال کنید.

البته، گوگل خاطرنشان کرده که اتصال ماهواره‌ای باید با برنامه‌های پیام‌رسانی شرکت مخابراتی سازگاری داشته باشد. در آمریکا، تنها تعداد محدودی از گزینه‌ها هستند که این قابلیت را ارائه می‌دهند.

نظر شما درباره امکان ارسال پیام از طریق ارتباط ماهواره‌ای در اندروید 15 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر