راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اوپو طراحی گوشی‌های پرچمدار فایند X8 و فاید X8 پرو را پیش از رونمایی رسمی فاش کرد

تا عرضه‌ی پرچمداران سری Find X8 زمان زیادی باقی نمانده است. اکنون این شرکت طراحی گوشی‌های پرچمدار فایند X8 و فاید X8 پرو را با کاربران به اشتراک گذاشت.

از چند وقت پیش گزارش‌های متعددی در خصوص پرچمداران سری Find X8 صحبت کرده‌اند. بر اساس گزارشی که gizmochina، منتشر کرده خانواده جدید اوپو 24 اکتبر (3 آبان) از راه می‌رسد. برای آشنایی با طراحی محصولات جدید اوپو با ما همراه باشید.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی گوشی‌های پرچمدار فایند X8 و فاید X8 پرو مشخص شد

روز گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد، اوپو 9 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرده است. این تولیدکننده اکنون، چند روز مانده تا زمان عرضه، تیزر جدیدی منتشر کرده تا کاربران را با طراحی گوشی‌های پرچمدار فایند X8 و فاید X8 پرو خود آشنا کند.

پیش از این، فروشگاه چینی اوپو برخی از محصولات جدید این برند مانند فایند X8 و فاید X8 پرو، تبلت Pad 3 Pro و هدفون Enco X3 را به نمایش گذاشت.

در کنار این محصولات اوپو قصد دارد یک بند جدید خاکستری رنگ را برای ساعت هوشمند Watch X خود، معرفی کند. آنطور که گزارش‌ها می‌گویند یکی از پرچمداران این مجموعه یعنی فایند X8، با بدنه‌ای به ضخامت 7٫84 میلی‌متر و وزن 193 گرم، با یک صفحه نمایش 6٫59 اینچی روانه بازار می‌شود.

اوپو برای مدل پرو این مجموعه یک صفحه‌نمایش 6٫78 اینچی در نظر گرفته است. فاید X8 پرو مقداری از مدل پایه بزرگ‌تر است وبا وزن 215 گرم و ضخامت 8٫24 میلی‌متر عرضه می‌شود.

اوپو طراحی گوشی‌های پرچمدار فایند X8 و فاید X8 پرو را پیش از رونمایی رسمی فاش کرد

در توضیح سایر محصولات این برند باید بگوییم که بازار چین برای تبلت پد 3 پرو چهار کانفیگ مختلف شامل 256، 512 گیگابایت یا یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و 8، 12 یا 16 گیگابایت رم در نظر گرفته است.

برخی از گزارش‌های قبلی توضیحاتی را هدفون اوپو Enco X3 منتشر کرده بودند که به نظر می‌رسد واقعی شده است. آنطور که مشخص است هدفون جدید اوپو نسخه‌ی ری‌برندشده‌ی وان پلاس بادز پرو 3 است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر