راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پیش‌سفارش اوپو فایند ایکس 8 و اوپو فایند ایکس 8 پرو آغاز شد [+ مشخصات و طراحی]

پیش‌سفارش اوپو فایند ایکس 8 و اوپو فایند ایکس 8 پرو در فروشگاهآنلاین رسمی این شرکت آغاز شده و به دنبال آن جزئیات مربوط به مشخصات و طراحی فاش شده است.

اگر به یاد داشته باشید، دیروز، یک منبع آگاه و قابل اطمینان، تصاویر رسمی گوشی‌های جدید اوپو یعنی Oppo Find X8 و Oppo Find X8 Pro را منتشر کرد. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، فروشگاه آنلاین اوپو در چین، هر دو گوشی را برای پیش‌سفارش فهرست کرده است. لیست رسمی این فروشگاه نه تنها تصاویر دقیق این دو گوشی را به اشتراک گذاشته بلکه از برخی جزیئات کلیدی نیز پرده برداشته است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات اوپو فایند ایکس 8

این‌طور که پیداست، اوپو Find X8 دارای یک صفحه نمایش 6.59 اینچی OLED با طراحی کاملا مسطح خواهد بود. حاشیه‌ها از هر چهار طرف یکسان بوده و تنها در حدود 1.45 میلی‌متر خواهند بود. پنل پشتی، میزبان یک ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای شکل با سه دوربین مجزا و لوگوی Hasselblad خواهد بود. در گوشه سمت چپ بالای پنل نیز فلاش LED قرار خواهد گرفت. سمت چپ دستگاه نوار لغزنده هشدار و سمت راست دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را در خود جای خواهد داد.

اوپو فایند ایکس 8
Oppo Find X8

این گوشی از لبه‌های صافی برخودار بوده و با ضخامت 7.85 میلی‌متری و وزن 193 گرمی بسیار باریک و سبک است. در لبه بالایی یک میکروفون، یک فرستنده مادون قرمز (IR blaster) و سوراخ‌های بلندگوی ثانویه و در طرف مقابل یعنی لبه پایینی یک اسلات سیم‌کارت، یک پورت USB تایپ C، یک میکروفون و یک بلندگو وجود خواهد داشت. این دستگاه در چهار رنگ آبی، صورتی، سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات اوپو فایند ایکس 8 پرو

اوپو Find X8 Pro دارای یک صفحه نمایش میکرو خمیده چهارگانه با اندازه 6.78 اینچ خواهد بود. این دستگاه تنها 8.24 میلی‌متر ضخامت و 215 گرم وزن خواهد داشت. اوپو Find X8 پرو برخلاف نسخه پایه در رنگ صورتی در دسترس نخواهد بود اما در سه رنگ دیگر یعنی آبی، مشکی و سفید موجود خواهد شد.

اوپو فایند ایکس 8
Oppo Find X8 Pro

لبه‌های این گوشی کمی خمیده بوده و یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل با فلاش LED در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی آن قرار خواهد گرفت. در داخل ماژول دوربین، یک دوربین اصلی، یک لنز فوق عریض، یک جفت دوربین تله فوتو پریسکوپ و لوگوی Hasselblad وجود خواهد داشت.

دکمه‌ها و پورت‌های نسخه پرو دقیقا در همان محل‌های نسخه پایه قرار گرفته‌اند. با این حال، یک دکمه اضافه برای راه‌اندازی سریع برنامه دوربین در نظر گرفته شده که در لبه سمت راست تعبیه خواهد شد.

به غیر از گوشی‌های سری اوپو Find X8 که از تراشه قدرتمند Dimensity 9400 مدیاتک استفاده می‌کنند، این برند، در تاریخ 24 اکتبر از سایر محصولات جدید خود مانند Oppo Pad 3 Pro ،Earbuds Enco X3 TWS و رنگ جدید Oppo Watch X نیز رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دو گوشی اوپو فایند ایکس 8 و اوپو فایند ایکس 8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر