راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپل برای کاهش زباله‌های الکترونیکی شارژر را از جعبه‌های آیپد مینی 2024 حذف کرد

گزارش شده که اپل قیمت آیپد مینی 2024 را در بازارهای اروپایی پایین آورد و همزمان با این اقدام، شارژر را نیز از جعبه‌ی این محصول حذف کرده است.

به‌گزارش macrumors، این محصول که ارزان‌ترین تبلت اپل محسوب می‌شود در تمامی کشورهای اروپایی بدون شارژر عرضه خواهد شد. تا پیش‌از‌این آیپد مینی 2024 اپل، با یک شارژر USB-C فروخته می‌شد، اما حالا فقط یک کابل USB-C در جعبه خواهد داشت.

راهنمای خرید تکراتو

شارژر از جعبه آیپد مینی 2024 بازار ایالات متحده حذف نشده است

از آنجایی که اتحادیه اروپا مقرراتی مبنی بر کاهش زباله‌های الکترونیکی و همچنین یکپارچه‌سازی نوع شارژرها وضع کرده، اپل این تصمیم را گرفته است. شارژر‌ها از جعبه‌ آیپد‌ مینی‌ای که در بریتانیا عرضه می‌شوند نیز حذف شده‌اند. این کشور عضو اتحادیه اروپا نیست، اما حذف شارژر به این کشور هم سرایت کرده است.

ارزان‌ترین آیپد اپل در بسیاری از کشورهای اروپایی 409 یورو معادل 445 دلار خواهد بود. این قیمت نسبت به مدل قبلی تقریبا 30 یورو ارزان‌تر است. قیمت قبلی آیپد مینی 2024 اپل 439 یورو برابر با 478 دلار بود. در بریتانیا قیمت این نسخه 20 پوند کمتر شده و به 329 پوند معادل 428 دلار رسیده است.

قیمت ارزان‌ترین مینی آیپد اپل در ایالات متحده تغییری نکرده و شارژر 20 وات USB-C نیز در جعبه برای مشتریان این بازار موجود است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر