راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی A25 سامسونگ در یک رنگ جدید زیبا و چشم‌نواز به بازار می‌آید

رنگ جدید گلکسی A25 سامسونگ به زودی در بازار هند نمایان خواهد شد. رنگ جدید که طلایی است بسیار زیبا و چشم‌نواز به نظر می‌رسد.

سامسونگ معمولا گوشی‌های سری گلکسی A خود را در رنگ‌های متنوع و جذابی به بازار عرضه می‌کند و گوشی‌های سال جاری نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند. چندی پیش، گوشی سامسونگ گلکسی A25 در سه نسخه رنگی متفاوت معرفی شد، اما به نظر می‌رسد که کار این شرکت کره جنوبی با رنگبندی این گوشی هنوز تمام نشده است. به گزارش وب‌سایت خبری sammobile، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی A25 در یک گزینه رنگی جدید است.

راهنمای خرید تکراتو

رنگ طلایی گلکسی A25 سامسونگ

سامسونگ اخیرا یک ویدیوی تبلیغاتی را منتشر کرده که با کمی دقت در آن متوجه می‌شویم که به زودی گلکسی A25 در رنگ طلایی وارد بازار خواهد شد. البته نام گوشی ظاهر شده در ویدیو به طور مستقیم اعلام نشده اما به نظر می‌رسد که این دستگاه طلایی و زیبا چیزی نیست جز Galaxy A25. اواخر سال گذشته بود که گلکسی A25 در چهار رنگ مشکی، آبی تیره، آبی و زرد وارد بازار شد؛ بنابراین، اگر گوشی تبلیغ شده همان گلکسی A25 باشیم، رنگبندی پنج‌گانه را دریافت خواهیم کرد.

گلکسی A25 سامسونگ
Samsung Galaxy A25

گوشی ظاهر شده در ویدئو دارای سه دوربین در پنل پشت، یک حسگر اثر انگشت در لبه کناری و طراحی Key Island برای دکمه‌های کناری است. از آنجایی که حسگر اثر انگشت گلکسی A35 و گلکسی A55  درون صفحه نمایش است، این گوشی به احتمال قوی گلکسی A25 خواهد بود. در هر صورت، به دلیل اینکه این ویدیو در کانال YouTube هندی سامسونگ منتشر شده، رنگ جدید را به زودی در بازار هند خواهیم دید.

مشخصات گلکسی A25 سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی A25 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیتی در حالت HBM است. این دستگاه از قاب پلاستیکی، پنل جلویی شیشه‌ای و پنل پشتی پلاستیکی برخوردار است. این گوشی به پردازنده اگزینوس 1280 سامسونگ، رم 6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی مجهز شده و از یک اسلات کارت حافظه میکرواس‌دی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. گلکسی A25 با رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 وارد بازار شده و سال آینده به‌روزرسانی اندروید 15 و One UI 7.0 را دریافت خواهد کرد.

تنظیمات دوربین این گوشی شامل یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به بلندگوهای استریو، شبکه اتصالی فایوجی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، GPS، وای‌فای 5، بلوتوث 5.3، NFC، پورت USB تایپ C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگ جدید گلکسی A25 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر