راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی A36 با نسخه اندرویدی دور از انتظار در گیک‌بنچ رویت شد

گیک‌بنچ امتیاز عملکرد و مشخصات گلکسی A36 را منتشر کرد. جالب اینجاست که این میان رده جدید سامسونگ با اندروید 15 مورد بررسی‌های گیک‌بنچ قرار گرفته است.

تمام شواهد نشان می‌دهند که سامسونگ خود را برای معرفی گلکسی A36 آماده می‌کند. این گوشی به بازار می‌آید تا جانشین نسل قبلی خود، یعنی گلکسی A35 باشد که اسفند ماه سال گذشته معرفی شده بود.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش gsmarena، اطلاعات فاش شده در گیک‌بنچ نشان می‌دهند که سامسونگ در حال آزمایش اندروید 15 روی این دستگاه است. این در حالی است که گوگل، نسخه جدید سیستم عامل اندروید را دیروز فقط برای گوشی‌های پیکسل منتشر کرد.

مشخصات گلکسی A36

نسخه پایدار اندروید 15 در مرحله اول برای گوشی‌‌های سری گوگل پیکسل منتشر شده است. برندهای دیگر نیز به‌زودی آن را برای گوشی‌‌های هوشمند خود منتشر می‌کنند. اما سامسونگ احتمالا تا زمان معرفی سری گلکسی S25 در ژانویه سال 2025 (دی‌ ماه)، نسخه پایدار اندروید 15 را برای هیچ‌کدام از گوشی‌هایش منتشر نخواهد کرد. بر همین اساس می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که گلکسی A36 که با اندروید 15 تست شده، زودتر از سری گلکسی S25 معرفی نخواهد شد.

مشخصات گلکسی A36

گلکسی A36 احتمالا به تراشه اسنپدراگون 6 نسل 3 یا اسنپدراگون 7 اس نسل 2 مجهز می‌شود. نمونه‌ای که در گیک‌‌بنچ مورد بررسی قرار گرفته، به رم 6 گیگابایت مجهز بوده؛ اما سامسونگ به احتمال زیاد، این گوشی‌ را در نسخه‌های رم دیگری نیز عرضه می‌کند.

گلکسی A35 به تراشه‌ی سامسونگ اگزینوس 1380 مجهز شده؛ و حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ برای تراشه‌ی میان‌رده‌ی جدیدش، به‌سراغ شرکت کوالکام رفته است.

بد نیست اشاره کنیم که گلکسی A16 5G به‌تازگی معرفی شده و سامسونگ وعده داده که تا 6 سال از این گوشی‌ ارزان‌قیمت پشتیبانی نرم‌افزاری می‌کند. بنابراین، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی A36 نیز شامل این برنامه شود. اگر این گوشی میان رده با اندروید 15 به بازار بیاید و تا 6 سال آپدیت سیستم‌عامل را دریافت کند، یعنی تا اندروید 21 به‌روزرسانی خواهد شد.

نظر شما درباره این امکانات و مشخصات گلکسی A36 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر