راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ثبت نام تاکسی جک J4 در ایران امروز 26 مهر آغاز شد؛ مبلغ و نرخ وام خودرو [+ جزئیات]

ثبت نام تاکسی جک J4 در ایران امروز 26 مهر آغاز شد. ارزان‌ترین خودرو دنده اتوماتیک کشور با شرایط فروش اقساطی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از ثبت نام تاکسی جک J4 در ایران امروز 26 مهر خبر داد. طبق گفته وی، متقاضیان تاکسی کرمان موتور می‌توانند برای خرید این خودرو از تسهیلات ویژه‌ استفاده کنند.

راهنمای خرید تکراتو

لازم است بدانید که طرح نوسازی نوسازی و توسعه تاکسی در کشور به خصوص در کلانشهرها و شهر تهران مدتی است که اجرایی شده و به خوبی پیش می‌رود. به عنوان مثال چند پیش شاهد ورود اولین تاکسی‌های برقی به شهر تهران بودیم که با تسهیلات ویژه‌ای به متقاضیان تحویل داده می‌شود؛ حال از مشکلات تاکسی‌های برقی که بگذریم، می‌رسیم که ارزان‌ترین خودرو اتوماتیک کشور که توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ شده و فروش بسیار خوبی هم دارد.

جک J4 تاکسی از آلایندگی یورو 5 برخوردار است و یک خودرو ایده‌آل برای ناوگان حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود. ضمناً اولین تاکسی‌های برقی راه یافته به سازمان تاکسی‌رانی کشور نیز از تولیدات کرمان موتور هستند. جزئیات خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

آغاز ثبت نام تاکسی جک J4 در ایران امروز 26 مهر

2 هفته پیش سید جواد انوشه، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، خبر ورود جک J4 و خودروهای چانگان به سازمان تاکسی‌رانی را داده بود و حالا از امروز ثبت‌نام جک J4 آغاز شده است.

به نقل از ایسنا؛ مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، ضمن اشاره به اینکه طرح نوسازی و توسعه تاکسی‌ها در راستای ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا و از رده خارج کردن ناوگان فرسوده تاکسیرانی اجرا می‌شود، بیان کرد: «خودروی J۴ محصول شرکت کرمان موتور به عنوان تاکسی جدید، از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی با استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است».

وی درخصوص قیمت جک J4 برای ناوگان تاکسی‌رانی گفت:

«قیمت فعلی این خودرو برای ناوگان تاکسیرانی را ۸۵۰ میلیون تومان است و در دو بخش توسعه و نوسازی وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهری می‌شود و متقاضیان باید درخواست خود را به سازمان تاکسیرانی، حمل و نقل مسافر شهری یا حمل و نقل همگانی شهر محل فعالیت خود، اعلام کنند تا فرآیند اجرایی طرح با هماهنگی این اتحادیه انجام شود».

آغاز ثبت نام تاکسی جک J4 در ایران امروز 26 مهر

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، بیان کرد که مراحل پلاک‌گذاری و ورود این خودر مونتاژی به تاکسی‌رانی انجام شده است. وی افزود: «واگذاری ناوگان فوق به متقاضیان با ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی توسط شرکت خودروساز صورت خواهد پذیرفت».

مرتضی ضامنی اضافه کرد:

«با توجه به انباشت بالای فرسودگی ناوگان تاکسیرانی، استفاده از ظرفیت تمامی شرکت‌های خودروساز در این بخش می‌تواند گامی مهم در کاهش تعداد فرسودگی و به تبع آن افزایش سطح کیفی ناوگان در این حوزه باشد».

وی در پایان یادآوری کرد: «ثبت‌نام این خودرو آغاز شده و شهرهایی که به جمع بندی نهایی برسند و درخواست خود را برای ورود این خودرو به ناوگان حمل و نقل خود اعلام کنند در اولویت قرار می‌گیرند».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما مخاطبین عزیز تکراتو از ورود سدان جک J4 به ناوگان حمل و نقل عمومی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر