راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سامسونگ رسما از تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن خبر داد [+ویدیو]

سامسونگ با انتشار یک ویدیوی کوتاه، تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن را اعلام کرد. البته در این ویدیو دقیقا به اسم گوشی اشاره نشده؛ اما دعوتنامه‌ای با تاریخ دقیق ارسال شده است.

پیش از این چندین گزارش درباره مشخصات احتمالی و تاریخ معرفی گوشی تاشوی جدید سامسونگ منتشر شده بود؛ و حالا با انتشار این ویدیو، مشخص شده که سامسونگ برای 21 اکتبر (30 مهر) برنامه‌ی خاصی ترتیب داده است.

راهنمای خرید تکراتو

هنوز مشخص نیست که نام گوشی جدید سامسونگ چه خواهد بود؛ برخی منابع به گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن اشاره کرده و برخی دیگر از گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن نام برده‌اند. چند عکس و رندر هم فاش شده که از ضخامت کمتر این دستگاه نسبت به گلکسی زد فولد 6 خبر می‌دهند.

به گزارش gsmarena، گوشی Galaxy Z Fold 6 Special Edtition در حالت باز حدود 4.9 میلی‌متر و در حالت بسته، 10.6 میلی‌متر ضخامت دارد. شایعات همچنین به وجود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در این گوشی اشاره کرده‌اند. گفته می‌شود تاشوی جدید سامسونگ به دوربین اصلی 200 مگاپیکسل، استاندارد IP68، نمایشگر کاور 6.5 و نمایشگر داخلی 8 اینچ مجهز خواهد شد.

نظر شما درباره گوشی تاشوی جدید سامسونگ چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند نسبت به زد فولد 6 عملکرد بهتری داشته باشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر