راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طراحی اوپو فایند ایکس 8 در مقایسه با آیفون 16 پرو؛ دو برادر ناتنی!

طراحی اوپو فایند ایکس 8 را با ما تماشا کنید. از شباهت زیاد این گوشی با آیفون 16 پرو متعجب نشوید، چرا که با دو پرچمدار قدر و بزرگ روبرو هستید.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، امروز، یکی از افشاگران مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، چندین تصویر واقعی و با کیفیت را از Oppo Find X8 به اشتراک گذاشته که حاشیه‌های نازک و متقارن 1.45 میلی‌متری را در هر چهار طرف به نمایش می‌گذارند. در بخش نظرات این پست نیز یکی از کاربران تصویر این گوشی را در کنار آیفون 16 پرو قرار داده تا مقایسه این دو با یکدیگر راحت‌تر شود. برای تماشای تصاویر این دو گوشی در این مطلب همراه ما باشید.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی اوپو فایند ایکس 8 در برابر آیفون 16 پرو

همان‌طور که در تصویر زیر مشخص است، اوپو Find X8 با پنل پشتی شیشه‌ای مات که بسیار شبیه به آیفون است به بازار عرضه خواهد شد. این شباهت بصری تا حدی است که کاربران از این دستگاه با نام OPhone یاد کرده‌اند. جالب است بدانید که حتی تجربه کار با این دو گوشی در دست بسیار مشابه یکدیگر است و فریم وسط هر دو نیز تخت است.

طراحی اوپو فایند ایکس 8

همچنین به نظر می‌رسد که برآمدگی دوربین اوپو فایند X8 در مقایسه با ویوو ایکس 200 پرو کمتر دیده می‌شود و این مسئله نیز به شباهت‌های فراوان این گوشی به iPhone 16 Pro می‌پیوندد. این طراحی ظریف و زیبا بدون شک تجربه کاربری را به خصوص برای افرادی که گوشی خود را در جیب قرار می‌دهند، راحت‌تر خواهد کرد.

شایان ذکر است که سیستم دوربین در مجموع شامل سه دوربین می‌شود و بریدگی چهارم تنها برای تقارن ایجاد شده و کاربردی ندارد. در حقیقت، ماژول پشتی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی سونی LYT-700 برای دوربین اصلی، یک سنسور 1/1.95 اینچی سونی LYT 600 برای دوربین تله فوتو 3 برابری و یک سنسور 1/2.75 اینچی ISOCELL JN5 برای دوربین فوق عریض را در خود جای داده است. لوگوی Hasselblad نیز در وسط این چهار بریدگی قرار گرفته تا همکاری این شرکت با اوپو برای پردازش بهتر تصویر را نشان دهد.

مشخصات اوپو فایند ایکس 8

برای تامین انرژی Oppo Find X8 از یک باتری بزرگ 5630 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که از شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین سری اوپو Find X8 یکی از اولین گوشی‌ها با تراشه‌ پرچمدار جدید مدیاتک یعنی Dimensity 9400 خواهد بود که بهبودهای قابل توجهی در عملکرد CPU ،GPU و AI را به همراه خواهد داشت.

با وجود باتری بزرگ‌تر، اوپو Find X8 به لطف فناوری باتری Si/C، فرم باریکی دارد. ضخامت آن فقط 7.85 میلی‌متر (باریک‌تر از آیفون 16 پرو 8.3 میلی‌متری) و وزن آن 193 گرم است؛ 6 گرم سبک‌تر از آیفون.

علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.59 اینچی (بزرگ‌تر از نمایشگر 6.3 اینچی آیفون) با وضوح 1.5K و نسبت تصویر مشابه با آیفون خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات و طراحی اوپو فایند ایکس 8 چیست؟ انتخاب شما کدام است، اوپو یا آیفون؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر