راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رییس کمیسیون انرژی مجلس: دولت و مجلس برنامه‌ای برای تغییر در وضعیت سهمیه و قیمت بنزین ندارند

بر اساس اعلام رییس کمیسیون انرژی مجلس، دولت و مجلس برنامه‌ای برای تغییر در وضعیت سهمیه و قیمت بنزین ندارند. او در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

مسئله افزایش قیمت بنزین از دولت قبلی تاکنون در حال بررسی است. آنطور که گزارش‌ها می‌گویند این موضوع حداقل تا پایان سال جاری عملی نخواهد شد. هفته گذشته سخنگوی دولت، اعلام کرد که در بحث قیمت بنزین ناترازی داریم اما همانطور که مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، قول داده قبل از انجام کار کارشناسی هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد. پیش‌تر هم یکی از نمایندگان مجلس مشخص کرد که در سال جاری قیمت بنزین افزایش پیدا نمی‌کند؛ اما احتمالا در سال 1404 با افزایش 20 درصدی همراه است.

راهنمای خرید تکراتو

مجلس و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز حجت‌الاسلام موسی احمدی رییس کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه مجلس و دولت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تغییر در وضعیت سهمیه و قیمت بنزین ندارند، در این باره توضیح داد:

بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی در کشور بسیار مهم است. باید فرهنگ‌سازی مصرف انرژی در کشور مورد توجه جدی باشد. بنده قرار است به زودی دیداری با رئیس سازمان صدا و سیما داشته باشم و یکی از محورهای بحث قطعاً آن است که صدا و سیما برنامه‌هایی برای فرهنگ‌سازی مصرف انرژی داشته باشد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس: دولت و مجلس برنامه‌ای برای تغییر در وضعیت سهمیه و قیمت بنزین ندارند

او ادامه داد: «درست است که امروز قیمت یک لیتر بنزین به اندازه نیم لیتر آب هم نیست، اما باید به مردم واقعیت‌های کشور در حوزه انرژی و بنزین گفته شود تا صرفه‌جویی در مصرف انرژی مورد توجه همه باشد و باید جلوی هدررفت انرژی و بنزین گرفته شود.»

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر