راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

خبر مهم: بنزین گران نمی‌شود؛ مجلس و دولت روی فرهنگ‌سازی مصرف انرژی متمرکز شده‌اند!

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر عدم تغییر در سهمیه‌بندی و قیمت بنزین ، بر ضرورت فرهنگ‌سازی مصرف انرژی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در کشور تأکید کرد.

حجت‌الاسلام موسی احمدی با رد هرگونه تصمیم‌گیری در مورد افزایش یا کاهش سهمیه بنزین، اعلام کرد که دولت و مجلس برنامه‌ای برای تغییر قیمت بنزین ندارند. او بر اهمیت اصلاح الگوی مصرف انرژی و سوخت تأکید کرد و گفت که باید با آگاهی‌بخشی به مردم، جلوی هدررفت منابع انرژی گرفته شود. در این راستا، وی به زودی با رئیس صدا و سیما جلسه‌ای خواهد داشت تا نقش رسانه در ارتقای فرهنگ مصرف انرژی تقویت شود.

راهنمای خرید تکراتو

با تمامی این تفاسیر ما هنوز هم امیدواریم که افزایشی در بهای حامل‌های انرژی نداشته چه برای ادامه سال جاری و چه برای سال 1404 نداشته باشیم. اما از طرفی، بحث افزایش قیمت حامل‌های انرژی در برنامه هفتم توسعه آمده است.

مجلس و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند

حجت‌الاسلام موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد که هیچ‌گونه تصمیمی برای تغییر سهمیه‌بندی یا افزایش قیمت بنزین در دولت یا مجلس گرفته نشده است. وی همچنین به اهمیت بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی در کشور اشاره کرد و اعلام کرد که باید فرهنگ‌سازی مصرف انرژی در سطح جامعه تقویت شود. احمدی افزود که به زودی با رئیس سازمان صدا و سیما دیدار خواهد داشت و یکی از محورهای این گفتگو، ضرورت تولید برنامه‌هایی برای فرهنگ‌سازی مصرف انرژی خواهد بود.

مجلس و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند

وی با اشاره به ارزان بودن قیمت بنزین نسبت به آب، تأکید کرد که باید واقعیت‌های مربوط به حوزه انرژی و بنزین به مردم گفته شود تا صرفه‌جویی در مصرف انرژی جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عدم افزایش قیمت بنزین چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر