راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

وزیر پیشین اطلاعات: دولت در رفع فیلترینگ اثرگذار است

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات هم نظرات خود در خصوص فیلترینگ را ارائه داد. او عقیده دارد دولت در رفع فیلترینگ اثرگذار است.

بحث فیلترینگ در کشور این روزها بسیار داغ شده است. به گزارش تجارت نیوز، همین موضوع باعث شده سیداحمد معتمدی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات هم توضیحاتی در این باره ارائه کند.

راهنمای خرید تکراتو

معتمدی: رفع فیلترینگ یکی از موضوعات در دستورکار رییس جمهور است

معتمدی می‌گوید:

دولت در رفع فیلترینگ اثرگذار است، اما اختیار این تصمیم به دست شورای عالی فضای مجازی است. در حال حاضر اکثر افراد جامعه به فیلترشکن دسترسی دارند و علت آن این است که طی این سال‌ها بجای آنکه صرفا سایت های مستهجن فیلتر شوند، پلتفرم های اساسی  فیلتر شده‌اند و این موضوع ضد فلسفه فیلترینگ است.

وزیر پیشین اطلاعات: دولت در رفع فیلترینگ اثرگذار است

وی افزود: «آمار عجیبی از فروش فیلترشکن‌ها وجود دارد و باید این دسته از بیزینس‌ها را منحل کرد تا فشار از دولت و شورای عالی فضای مجازی کمتر شود و البته جلوگیری از فعالیت آنها هم کار دشواری نیست. کشور مسائل بسیار مهمی دارد و فیلترینگ یکی از موضوعات در دستورکار رییس جمهور است، بنابراین نهادهای مربوطه باید قوی‌تر عمل کنند.»

چند روز پیش بود که سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت باور دارد فیلترینگ به اهداف خودش نرسیده، اعلام کرد که رفع فیلتریگ با کار کارشناسانه در چارچوب مصالح ملی و نظام در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر