راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: این عکس‌ها طراحی وان پلاس 13 را فاش کردند

افشاگر معروف عکس‌هایی را در شبکه ایکس به اشتراک گذاشته که طراحی وان پلاس 13 را به نمایش می‌گذارند و برخی تغییرات نسبت به وان پلاس 12 را نشان می‌دهند.

OnLeaks عکسی رسمی از وان پلاس 13 را در ایکس منتشر کرده که در شبکه‌‌های اجتماعی چینی دست به دست می‌شود. در این عکس، پنل پشتی گوشی با تکسچر خاص آن را می‌بینیم. همچنین، طراحی جدید فریم نیز به‌خوبی دیده می‌شود. ماژول دوربین تا فریم گوشی امتداد پیدا نکرده؛ اما هنوز هم دایره‌ای طراحی شده است.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی وان پلاس 13

در پنل پشتی این گوشی، لوگوی Hasselblad دیده می‌شود که نشان می‌دهد این کمپانی یک‌بار دیگر در تنظیمات دوربین با وان پلاس همکاری کرده است. به گزارش androidpolice، این طراحی با اخباری که پیش از این شنیده بودیم، همخوانی دارند.

این عکس‌ها طراحی وان پلاس 13 را فاش کردند

OnLeaks عکس دیگری هم منتشر کرده که گوشی وان پلاس 13 را کنار اوپو فایند ایکس 8 نمایش می‌دهد. در این عکس هم طراحی وان پلاس 13 و گوشی اوپو به‌خوبی دیده می‌شود. در هیچ‌کدام از این عکس‌ها، ویژگی خاصی دیده نمی‌شود و اگر طراحی مدل‌های قبلی وان پلاس را دوست داشتید، قطعا طراحی ظاهری وان پلاس 13 هم برای‌تان خوشایند خواهد بود.

این عکس‌ها طراحی وان پلاس 13 را فاش کردند

وان پلاس 13 به رقیبی جدید تبدیل می‌شود

به نظر می‌رسد که وان پلاس 13 یکی از رقیبان جدی بازار خواهد بود و بدون شک از بهترین گوشی های وان پلاس 2024 است. این گوشی هوشمند به نمایشگری جدید مجهز می‌شود که می‌تواند چندین رفرش‌ریت را به‌طور همزمان اجرا کند. همچنین گفته شده که پرچمدار جدید وان پلاس از قابلیت شارژ بی‌سیم Qi2 پشتیبانی می‌کند.

در برخی گزارش‌ها اشاره شده که وان پلاس 13 به رم 24 گیگابایت و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت (8 نسل 4) مجهز می‌شود. این اسمارت‌فون به‌زودی معرفی خواهد شد. لوئیس لی، مدیر وان پلاس چین به‌تازگی در پلتفرم اجتماعی ویبو اعلام کرد که تاریخ معرفی وان پلاس 13 قبل از پایان اکتبر (اوایل آبان) خواهد بود.

نظر شما درباره مشخصات وان پلاس 13 چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند رقیبی جدی برای پرچمداران اندروید باشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر