راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نارضایتی کاربران از تغییر در قابلیت بلاک ایکس: کوچ گسترده به بلواسکای

روز گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد تغییراتی در قابلیت بلاک ایکس ایجاد شده است؛ اما آنطور که مشخص است کاربران از تغییر جدید راضی نیستند.

حدود سه هفته پیش ایلان ماسک اعلام کرد که تغییراتی در قابلیت بلاک ایکس ایجاد می‌کند. این ویژگی به کاربرانی که بلاک کرده‌اید اجازه می‌داد که پست‌های عمومی شما را ببینند. روز گذشته مشخص شد که ماسک ایده‌های خود را عملی کرده است. گرچه کاربران مسدود شده نمی‌توانند پست شما را لایک کنند یا برای شما کامنت بگذارند اما همچنان پست‌های شما را ببینند.

راهنمای خرید تکراتو

تغییر در قابلیت بلاک ایکس باعث مهاجرت کاربران شده است

اما به نظر می‌رسد تغییرات جدید مورد استقبال کاربران قرار نگرفته و همین موضوع باعث شده حدود نیم میلیون از کاربران از این برنامه کوچ کرده و به سراغ بلو اسکای، سومین شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ بزرگ، بروند. ایکس در دفاع از قابلیت جدیدش می‌گوید که هنگامی که کاربران یکدیگر را بلاک می‌کنند، دست به انتشار محتواهای نفرت‌انگیز علیه یکدیگر می‌زنند و در واقع این پلتفرم برای جلوگیری از چنین اقداماتی، تغییراتی در قابلیت بلاک ایکس ایجاد کرده‌ است.

نارضایتی کاربران از تغییر در قابلیت بلاک ایکس: کوچ گسترده به بلواسکای

حساب رسمی ایکس در این باره توضیح داد:

به‌زودی تغییراتی را برای نحوه عملکرد بلاک اعمال خواهیم کرد. اگر پست‌های شما به‌صورت عمومی ارسال شده باشند، حساب‌هایی که بلاک‌شده‌اند می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند، اما نمی‌توانند با آن تعامل داشته باشند (لایک، پاسخ، ری‌پست یا موارد دیگر).

گزارش‌ها نشان می‌دهند که همین موضوع باعث شده تا بلواسکای که خود را یک پلتفرم غیرمتمرکز می‌داند و به عنوان یک شرکت با منافع عمومی فعالیت می‌کند، نیم میلیون کاربر جدید پیدا کند.

نارضایتی کاربران از تغییر در قابلیت بلاک ایکس: کوچ گسترده به بلواسکای

یکی از کاربران در واکنش به تصمیم جدید ایکس نوشت: «با اجازه‌دادن به کاربران بلاک‌شده برای مشاهده پست‌های عمومی، ایکس یکی از لایه‌های اصلی کنترل خود را از بین می‌برد و کاربران را مجبور می‌کند تا حساب خود را خصوصی کنند یا برای افرادی که می‌خواهند بلاک کنند، قابل مشاهده باشند. این تغییر دلیل اصلی بلاک‌کردن را از بین می‌برد. عجب اوضاع مسخره‌ای!»

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر