راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رد مجیک 10 پرو در مرجع صدور گواهی MIIT چین مشاهده شد

گوشی جدید نوبیا با نام رد مجیک 10 پرو در مرجع صدور گواهی MIIT چین ظاهر شده است. این گوشی به زودی و احتمالا در ماه آینده معرفی خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochian، یک گوشی جدید از برند نوبیا با شماره مدل NX789J تاییدیه مقامات MIIT در چین را دریافت کرده است. محض یادآوری، رد مجیک 9 پرو سال گذشته دارای شماره مدل NX769J بود. از این رو به نظر می‌رسد که شماره مدل NX789J به نسل بعدی این گوشی یعنی Red Magic 10 Pro تعلق دارد.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات رد مجیک 10 پرو

متاسفانه گواهینامه MIIT چیز قابل توجهی را درباره مشخصات رد مجیک 10 پرو فاش نکرده اما نشان می‌دهد که زمان عرضه این گوشی بسیار نزدیک است. این دستگاه به احتمال زیاد در اوایل ماه آینده (نوامبر) وارد بازار چین خواهد شد.

رد مجیک 10 پرو
گواهی MIIT رد مجیک 10 پرو

انتظار می‌رود که پرچمداران آتی برندهای مشهور مانند شیائومی 15، وان پلاس 13، سری آنر مجیک 7، آیکو 13 و ریلمی جی تی 7 پرو همگی دارای چیپست اسنپدراگون 8 الیت کوالکام باشند. Red Magic 10 Pro نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یک گوشی هوشمند کاملا متمرکز بر عملکرد و بازی خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، رد مجیک 10 Pro از یک تراشه مستقل برای بازی، یک سیستم خنک‌کننده فعال یکپارچه و دکمه‌های مخصوص بازی برخوردار خواهد بود. یکی از ویژگی‌های برجسته این دستگاه باتری عظیم آن است که شایعه شده بیش از 6500 میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت. اگر این مطلب صحت داشته باشد، رد مجیک 10 پرو از بزرگ‌ترین باتری در میان تمام گوشی‌های مجهز به Snapdragon 8 Elite برخوردار خواهد بود.

از سوی دیگر، گفته می‌شود که رد مجیک 10 پرو احتمالا دارای یک صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K و فناوری دوربین زیر نمایشگر برای ثبت تصاویر سلفی خواهد بود. این موارد اگر واقعا مشخصات نهایی رد مجیک 10 پرو باشند، به این معنی است که این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی سری Red Magic 9 Pro پیشرفت قابل توجهی داشته است.

محض یادآوری، رد مجیک 9 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی BOE Q9+ با نسل پنجم فناوری فول اسکرین بازی است که نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.7 درصدی چشمگیر را ارائه می‌دهد. این دستگاه به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، رم LPDDR5X، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری 6500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی مجهز شده است. علاوه بر این، از تراشه Red Core R2 Pro توسعه یافته توسط خود شرکت سازنده برای ارائه تجربه بازی باکیفیت استفاده می‌کند و از یک فن آلیاژی جدید برای خنک‌سازی بیشتر سیستم بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی گیمینگ رد مجیک 10 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر